Simple Day SA – spółka działająca na rynku suplementów diety, konsekwentnie realizuje założony plan rozwoju i informuje o przekroczeniu pierwszego miliona sprzedanych produktów. To wynik konsekwentnie wzbogacanej linii produktowej Twój Cel To, której sprzedaż prowadzona jest wyłącznie online. Simple Day prognozuje wypracowanie 18,5 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 6,9 mln zł zysku netto w 2021 roku. Aktualnie trwa pierwsza oferta publiczna Simple Day SA. Zapisy w ramach Transzy Małych Inwestorów przyjmowane są do 16 grudnia br. W I półroczu 2022 r. firma planuje debiut na NewConnect.
- Cieszę się, że zgodnie z założeniami, udaje nam się osiągnąć kolejny krok milowy w rozwoju naszej firmy. Właśnie przekroczyliśmy pierwszy milion sprzedanych produktów. Wpływ na to miało przede wszystkim konsekwentne działanie Simple Day w kanale e-commerce - co idealnie wpisuje się w panujące trendy konsumenckie - oraz dobrze sprofilowana oferta naszej flagowej linii Twój Cel To.– mówi Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day S.A. – Co ważne, odpowiednio przyjęta strategia pozytywnie wpływa na wyniki finansowe Simple Day. W perspektywie długoterminowej, pozwala nam to utrzymać nie tylko wysokie przychody, ale i satysfakcjonujący poziom marży, dzięki czemu pozostajemy spółką wysoce rentowną. Cieszy nas fakt, że cały czas rośniemy szybciej niż rynek – dodaje prezes Simple Day SA.
Simple Day SA prognozuje, że w 2021 roku osiągnięcie 18,5 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz zysk netto na poziomie 6,9 mln zł. W samym październiku br. przychody ze sprzedaży Simple Day wyniosły 1,59 mln zł. Z kolei w listopadzie sprzedaż osiągnęła 1,51 mln zł, co w stosunku do 1,06 mln zł z listopada ub. roku daje wzrost o 42,5% r/r. W 2021 roku, podobnie jak w latach poprzednich, Spółka wypłaciła akcjonariuszom 100 proc. wypracowanego zysku netto.
Simple Day od 2018 roku działa na rynku health&beauty, oferując bogatą ofertę suplementów diety w ramach swoich dwóch autorskich marek. Pierwsza – Twój Cel To, oferuje szeroki wachlarz suplementów diety, które cieszą się dużą popularnością wśród polskich konsumentek. Misją marki jest wyjście naprzeciw potrzebom osób, które troszczą się o zdrowie i dobre samopoczucie. Firma koncentruje się na oferowaniu rozwiązań, które pomagają zrealizować konkretne cele zdrowotne poprzez odpowiednio dobrane suplementy. Koncepcje produktów powstają w autorskim dziale R+D Simple Day.
- Największą popularnością wśród produktów Twój Cel To cieszą się suplementy z segmentu beauty. Nasze klientki wybierają te produkty z uwagi na ich naturalny skład oraz wysoką jakość. W ofercie Twój Cel To posiadamy także produkty sygnowane nazwiskiem popularnych influencerek, w tym Blanki Lipińskiej – mówi Anna Adamska, członek zarządu oraz jedna z założycielek Simple Day, odpowiadająca w spółce za prace B+R.
Druga marka to 4TheBest. – Nasza linia produktowa oferuje również suplementy diety dedykowane graczom. Są one przeznaczone zarówno dla amatorów jak i zawodowych przedstawicieli e-sportu. Pomysł powstania 4TheBest zrodził się z potrzeby zapełnienia swego rodzaju niszy na polskim rynku. Chcemy by dzięki naszym produktom gracze mogli poprawiać swoją wydolność i koncentrację – dodaje Anna Adamska.
Oprócz stałego poszerzania bazy klientów Spółka koncentruje się na wprowadzeniu nowych produktów, a także szykuje się do ekspansji do krajów europejskich. To jedne z założeń aktualnie trwającej oferty publicznej Simple Day SA. Zgodnie z harmonogramem IPO, zapisy na akcje Spółki przyjmowane są do czwartku, 16 grudnia br. Inwestorzy mają możliwość objęcia od 312.500 do 625.000 akcji serii B. Cena emisyjna wynosi 13,50 zł, a wartość Oferty Publicznej wynosi 8,4 mln zł. Przydział akcji planowany jest na 17 grudnia br. Szczegóły oferty publicznej znajdują się pod adresem: www.dminc.pl oraz https://simpleday.pl/
Simple Day w I połowie 2022 roku planuje debiut na NewConnect.
Według danych rynkowych wartość rynku suplementów diety w 2020 r. wyniosła 6 mld zł i ma systematycznie rosnąć w kolejnych latach o ok. 300 mln zł rocznie.