GameDesire Group S.A., spółka holdingowa grupy gamingowej specjalizującej się w tworzeniu wiodących gier mobilnych free-to-play typu casual i mid-core, na początku 2022 roku zamierza przeprowadzić ofertę publiczną akcji, a później ubiegać się o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect. Podmiot jest spółką portfelową funduszu inwestycyjnego MCI.PrivateVentures FIZ. Środki pozyskane z emisji akcji GameDesire Group planuje przeznaczyć na skalowanie flagowej gry Gemstone Legends oraz produkcję nowych tytułów. Oferta publiczna akcji będzie prowadzona przez Dom Maklerski INC S.A.
- W naszych produkcjach bardzo dużą uwagę kładziemy na analitykę i badanie zachowania graczy. Wyznajemy podejście data-driven i widzimy tego wymierne rezultaty. Nasze produkcje mocno angażują graczy i mogą pochwalić się topowymi w swojej klasie metrykami. Planowany debiut na NewConnect to ważny krok w historii naszej spółki i jednocześnie kolejny etap w jej rozwoju. – powiedział Marek Wylon, prezes zarządu GameDesire Group S.A.
Początki działalności spółek z grupy kapitałowej GameDesire Group sięgają roku 2000. Początkowo pod nazwą Ganymede Technologies s.c. (obecnie GameDesire sp. z o. o.) tworzyła gry przeglądarkowe dla takich portali jak Wirtualna Polska, Onet, Interia czy Yahoo. Najlepsze z tych gier funkcjonują dziś jako gry mobilne oraz gry przeglądarkowe przygotowane w nowych technologiach. Gry są dostępne
w portalu GameDesire.com, gryonline.wp.pl i na platformach mobilnych, stanowią wciąż stabilny segment biznesu GameDesire Group. Przełomem w historii Grupy było utworzenie w 2018 roku
Stribog Games sp. z o. o. (wcześniej OneMoreGame), która specjalizuje się w produkcji gier mobilnych. Była to odpowiedź na oczekiwania rynku i biznesu. Flagową produkcją spółki jest obecnie gra Gemstone Legends, której soft launch miał miejsce w listopadzie 2020 r.
- Dzięki generowaniu stałego przychodu w spółce GameDesire sp. z o.o. z gier przeglądarkowych możemy sobie pozwolić na finansowanie projektów o wysokim potencjale wzrostu w Stribog Games. Idealnym tego przykładem jest Gemstone Legends, który od momentu soft launchu, czyli wczesnego etapu życia tej produkcji, wygenerował przychody na poziomie ponad 1,5 mln USD. Dodatkowo gra może pochwalić się najlepszymi metrykami w swojej klasie. Kolejnym krokiem jest skalowanie gry, które będziemy mogli przeprowadzić m.in. ze środków pozyskanych z oferty. – dodaje Marek Wylon.
Wyróżnikiem GameDesire Group jest koncentracja na analityce danych oraz behawioryzmie graczy. Spółka posiada wiele autorskich rozwiązań do analizy danych pozwalających na sprawne zarządzanie obsługą graczy i budowę mocno zaawansowanych systemów CRM oraz LiveOps. Działania te przekładają się na wysoki poziom monetyzacji. Zarówno CRM jak i akwizycja użytkowników wspierana jest także poprzez machine learning.
- Naszą najważniejszą przewagą wobec konkurencji i jednocześnie najważniejszym aktywem są pozyskiwane przez nas dane i umiejętność ich analizy. Dzięki zaawansowanym i często autorskim narzędziom możemy bardzo precyzyjnie zarządzać obsługą graczy oraz na podstawie ich zachowań optymalizować oferty w grze. W rezultacie przekłada się to na wysoką retencję graczy oraz monetyzację w długim horyzoncie czasowym. – konkluduje Marek Wylon.
W 2020 roku Spółka wypracowała 10 mln zł przychodu i około 2 mln zysku netto. Do najważniejszych produkcji spółek z grupy kapitałowej należą Gemstone Legends, Tiffany Bingo, Snooker Live Pro, Pool Live Pro oraz Poker Live Pro.