Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Mateusz Pazdan, SFD: Powiększanie sieci sklepów stacjonarnych jest skutecznym sposobem na pozyskiwanie nowych klientów

Udostępnij

SFD podpisuje umowy zakupu kolejnych 6 sklepów z puli 11 sklepów stacjonarnych objętych warunkowa umową zakupu części przedsiębiorstwa. Sześć lokalizacji Spółka przejmuje za łączną kwotę 395 000 zł brutto. Spółka, zgodnie z planem, kontynuuje prace nad realizacją umów na pozostałe 3 sklepy.

Widzimy już teraz, że powiększanie sieci sklepów stacjonarnych jest skutecznym sposobem na pozyskiwanie nowych klientów i zachęcanie ich następnie do zakupów w kanałach e-commerce, gdzie mamy szeroką ofertę we wszystkich segmentach produktowych. Nasza sieć sklepów to także trafna odpowiedź na potrzeby zakupowe klientów, którzy odwiedzają centra handlowe. Dzięki nim także utrzymujemy klientów, którzy wcześniej robili zakupy przez Internet. – skomentował Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A. – Również rozwój sprzedaży w dużych sieciach handlowych pozwoli nam zwiększać grupę klientów korzystających z całej oferty e-commerce. Chciałbym też podkreślić, iż w przypadku zaostrzenia restrykcji w centrach handlowych czy sklepach stacjonarnych, jesteśmy w stanie z powrotem obsłużyć cały ruch sprzedażowy przez nasze serwisy e-commerce.

Przedmiotem Umowy jest nabycie przez SFD łącznie 11 sklepów własnych zlokalizowanych w galeriach handlowych, z czego 8 sklepów zostało już zakupionych, a realizacja pozostałych 3 umów powinna się zakończyć przed końcem bieżącego roku. Przejmowane sklepy będą sklepami prowadzonymi bezpośrednio przez Spółkę. W okresie lockdownów Spółka wypracowała także dobrze funkcjonujący model franczyzy oraz wysokie standardy obsługi klienta. Sieć sklepów stacjonarnych uzupełnia podstawowy model sprzedaży produktów Spółki, jakim są kanały e-commerce, w szczególności kanały własne. Spółka w ostatnich miesiącach także realizuje z sukcesem sprzedaż swoich wiodących produktów z segmentu żywności dietetycznej w sieciach handlowych w formułach in&out, a która docelowo powinna przekształcić się w stałą obecność produktów SFD na półkach sklepów w całej Polsce.

Zwiększanie sieci sklepów stacjonarnych oraz oferowanie najpopularniejszych produktów z segmentu żywności dietetycznej w sieciach handlowych pozwala Spółce pozyskać nowe grupy klientów, które następnie będą zachęcane do korzystania z całej oferty produktowej Spółki dostępnej w serwisach e-commerce. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus