Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Zarząd Brand24 zaproponował zasady programu menedżerskiego. Planuje podwojenie przychodów do 2023 r.

Udostępnij

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy B24 (BRAND24) podda pod głosowanie program opcji menedżerskich dla kluczowych pracowników i współpracowników spółki. Realizacja programu zależy od osiągnięcia celów finansowych w latach 2021-2023

Zarząd Brand24 - globalnego dostawcy usług monitorowania mediów internetowych zaproponował zasady programu menedżerskiego na lata 2021-2023. Zgodnie z nimi spółka ma mieć w 2023 r. przychody dwukrotnie wyższe niż w 2020 r. (z 13,4 do 26,9 mln zł). W tym samym okresie EBITDA Brand24 powinna zwiększyć się z do 7,4 mln zł (wobec 2,3 mln w 2020 r.), przy czym miernikiem sukcesu w programie będzie EBITDA pomniejszona o koszty prac rozwojowych. Spółka zapowiedziała niedawno start prac nad algorytmami AI, których wdrożenie umożliwi zautomatyzowanie procesów i ulepszy analitykę narzędzia Brand24.

- Cały czas pracujemy nad ulepszaniem naszych produktów, nowymi usługami i poprawą UX. Z nowym rokiem wprowadzimy zmodyfikowany cennik, który będzie bardziej adekwatny do oferowanego zakresu usług i powinien zwiększyć naszą ekspozycję na dużego klienta korporacyjnego  – zapowiada Michał Sadowski. – Mamy duże nadzieje związane z Custom Reports, czyli raportami analitycznymi „szytymi na miarę”, ponieważ przy tym produkcie wartość klienta jest kilkunastokrotnie wyższa, niż w przypadku monitoringu – uzupełnia Michał Sadowski.

Brand24 od I kw. 2021 r. aktywnie wprowadza nowe, komplementarne produkty kierowane do specjalistów marketingu i PR. Są to właśnie między innymi  szyte na miarę analizy sentymentu wobec danej marki, przygotowywane przez wyspecjalizowany dział analityczny wspomagany zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym oraz bezpośrednią konkurencją.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus