Spółka wypracowała w ubiegłym miesiącu najwyższe przychody ze sprzedaży w tym roku w wysokości 2,26 mln zł, generując zysk netto na poziomie 10 tys. zł. Narastająco za III kwartały sprzedaż wynosi 16,43 mln zł, wynik netto -(1,85) mln zł, a EBITDA 2,75 mln zł. Niezmiennie największe przychody w spółce generuje Real Boxing 2, który już w Q4 2021 zadebiutuje na Nintendo Switch.
Ustabilizowaliśmy przychody w Q3 2021 na poziomie dużo wyższym niż pierwsze półrocze, przede wszystkim dzięki działaniom pogłębiającym zaangażowanie użytkowników w naszych największych tytułach. Najlepszy rezultat uzyskaliśmy w Real Boxing 2, gdzie efektywnie wdrażamy mechanizmy typowe dla gier w modelu free to play. W minionym tygodniu rozpoczęliśmy kolejną już kampanię LiveOps i spodziewamy się pozytywnych rezultatów. Pracujemy nad tym, by wynik netto za kolejne miesiące był lepszy. Reorganizujemy obecnie dwa kluczowe dla osiągnięcia tego efektu zespoły – dział wydawniczy oraz zajmujący się UA (pozyskiwaniem użytkowników). Więcej szczegółów w tym temacie przekażemy niebawem – podkreśla Jarosław Wojczakowski, prezes Zarządu VVD (VIVID).
Długo wyczekiwana premiera Real Boxing 2 na Nintendo Switch zbliża się wielkimi krokami.
Otrzymaliśmy informację od wydawcy, że port Real Boxing 2 został skierowany do weryfikacji technologicznej w Nintendo Store. Dokładna data premiery zostanie niebawem potwierdzona przez QubicGames. Zakładamy, że tytuł zadebiutuje w listopadzie. Spodziewamy się, że Real Boxing 2 będzie naszym największym sukcesem komercyjnym na japońskiej konsoli – podsumowuje Piotr Gamracy, General Manager Vivid Games.
Poza premierą Real Boxing 2 na konsoli Nintendo Switch, do dystrybucji na platformach iOS i Android trafi 24 listopada Mobbles Cards pozyskany do portfolio w marcu tego roku.