Stars.Space S.A., spółka specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu planuje w przyszłym roku debiut na rynku NewConnect. W najbliższym czasie spółka planuje przeprowadzenie emisji akcji o wartości do miliona euro w formule crowdinvestingu. Informacje o ofercie publicznej akcji będą prezentowane na platformie CrowdConnect. Równolegle Stars.Space uruchomiła kanał sprzedaż online i wprowadza na półki ponad 1500 drogerii Rossman kosmetyki nowej marki Stars from the Stars. W promocję produktów będzie zaangażowanych ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową TikTok.
Stars.Space w ofercie publicznej akcji zamierza pozyskać do miliona euro. Pozyskane środki pieniężne spółka planuje przeznaczyć na poszerzenie oferty produktowej i budowę zasięgu marki Stars from the Stars. Informacje dotyczące emisji akcji będą prezentowane na platformie CrowdConnect.pl, a firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji będzie Dom Maklerski INC S.A.
- Chcemy zaproponować inwestorom udział w unikalnym projekcie: połączeniu świata twórców działających w ekosystemie TikToka ze sprzedażą kosmetyków w największej sieci drogerii w Polsce. Będzie to jednocześnie pierwsza marka influencerska na polskim rynku kapitałowym. Planowane przez nas w najbliższych tygodniach działania są jednocześnie premierą konceptu, który w przyszłym roku chcemy przenosić na kolejne rynki takie jak np. Rosja i Bliski Wschód – zapowiada Maciej Zegarski, prezes zarządu Stars.Space S.A. Podkreśla, że spółka po zakończonej ofercie publicznej akcji chce jak najszybciej podjąć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu i już w przyszłym roku zadebiutować na rynku NewConnect.
W najbliższych tygodniach spółka rusza również z kampanią nowej marki, w której udział wezmą znani twórcy obecni na platformie TikTok. W związku ze startem sprzedaży kosmetyków firma uruchomiła swój sklep internetowy. W segmencie offline produkty będą dostępne w sieci Rossmann, a półki zostaną oznaczone również logiem TikToka. Jest to obecnie najszybciej rozwijająca się platforma na świecie. W 2020 r. był jedną z najczęściej pobieranych aplikacji w swojej kategorii.
Stars.Space w swojej działalności mocno stawia na nowe technologie pozwalające przewidywać trendy na rynku konsumenckim. Firma wykorzystuje do tego sztuczną inteligencję, analizę Big Data oraz technologie VR. Stars from the Stars zostało stworzone jako bezpośrednia odpowiedź na trendy w social mediach, które zespół spółki na bieżąco bada i analizuje używając do tego własnych narzędzi IT.