Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Grupa VRG z 21% wzrostem sprzedaży w sierpniu

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w sierpniu 2021 r. równe około 106,5 mln zł, czyli o 20,6% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w sierpniu 2021 r. do około 58,7 mln zł, czyli o około 16,6% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 47,8 mln zł, o 25,9% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2021 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 631,4 mln zł (+15,5% r/r). Za 344,8 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 286,6 mln zł jubilerski. To odpowiednio +1,9% i +37,7% w stosunku pierwszych ośmiu miesięcy 2020 r.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec sierpnia 2021 r. równa 52,3 tys. m2 (-1,2% r/r).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus