W pierwszym półroczu 2021 roku przychody TSG (TESGAS) wzrosły, w porównaniu z analogicznym okresem roku 2020, o 74,4 mln PLN, to jest o 28%, głównie dzięki mającemu globalną premierę w sierpniu 2020 r. tytułowi Hunting Clash, który w bieżącym okresie osiągnął przychody w wysokości 57,2 mln PLN. Tytuł ten jest intensywnie rozwijany przez zespół produktowy, który koncentruje się na oferowaniu nowych funkcjonalności oraz działaniach live-ops, mających na celu zwiększenie atrakcyjności gry dla istniejących i nowo pozyskiwanych użytkowników. Płatności we flagowym tytule Fishing Clash wyniosły 246,6 mln PLN i były wyższe o 2% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.
W 2021 roku wydatki marketingowe wyniosły na tytuł Fishing Clash wyniosły 47,3 mln PLN (I połowa 2020 r.: 88,8 mln PLN), stąd relatywnie niewielki wzrost przychodów tego tytułu. Istotna część z graczy pozyskanych do Fishing Clash w drugim kwartale 2020 roku wciąż jest (i pozostanie) aktywnie zaangażowana w grę, natomiast niektórzy użytkownicy nie korzystają już z tego tytułu, zatem spadek płatności w poszczególnych miesiącach 2021 roku nie jest zaskoczeniem.
Wzrost kosztów sprzedaży (11%) był procentowo mniejszy od wzrostu przychodów (28%) ze względu na poniesienie przez Grupę bardzo wysokich kosztów marketingu w drugim kwartale 2020 roku. Kolejny istotny składnik tych kosztów – prowizje – są w pełni uzależnione od poziomu płatności i wraz z ich wzrostem rośnie proporcjonalnie kwota prowizji.
Wzrost kosztów ogólnego zarządu w pierwszej połowie 2021 roku spowodowany jest rozbudową działów ogólnofirmowych – m.in. finanse, kadry, HR oraz ogólnym wzrostem liczby pracowników i współpracowników co przekłada się na wyższe koszty utrzymania biura.
Skonsolidowany zysk netto Grupy za pierwsze półrocze 2021 roku wyniósł 86,1 mln PLN w porównaniu do 61,0 mln zysku osiągniętego w pierwszym półroczu 2020. Z kolei podstawowy miernik wyników używany przez Grupę, czyli skorygowana EBITDA, wyniósł 112,0 mln PLN i był wyższy o 35,1 mln PLN (to jest 46%) niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Ważnym dokonaniem było uzyskanie w dniu 28 czerwca 2021r. od organu regulacyjnego zarządzającego chińskim rynkiem gier wideo licencji na publikację gry Fishing Clash na rynku chińskim. Proces otrzymania pozwolenia na publikację gier na tym ogromnym i perspektywicznym rynku jest długotrwały i skomplikowany i nieczęsto kończy się sukcesem. Po otrzymaniu pozytywnej decyzji NPPA Spółka prowadzi bardzo intensywne prace mające na celu udostępnienie gry (wraz z płatnymi funkcjonalnościami) w chińskim sklepie internetowym Apple, co nastąpiło pod koniec lipca 2021 r. W najbliższych tygodniach Fishing Clash będzie również udostępniana w chińskich sklepach (marketplace) na urządzenia z systemem Android.