PLW (PLAYWAY) podał, że łączny koszt wytworzenia CMS21, w tym podstawy gry w wersji PC, DLC wraz z wersją Xbox i Playstation, oraz koszty testów, lokalizacji i marketingu nie przekroczyły 2,7 mln zł i zostały w pełni zwrócone w ciągu pierwszej doby sprzedaży na Steam.
"Gra zanotowała najwyższy wynik w grupie PlayWay S.A. w kategorii ilości jednocześnie grających graczy w grę, tj. 18,5 tys., oraz zajęła pierwsze i drugie miejsce (CMS21 i CMS21 Starter Bundle) w klasyfikacji sprzedaży STEAM Global Bestseller" - dodano w komunikacie
Od premiery 11 sierpnia, do 14 sierpnia 2021 r. sprzedaż gry na PC wyniosła 132 tys. sztuk, a w przypadku konsoli Xbox było to 11 tys. sztuk. Nie ma danych dotyczących sprzedaży na konsoli Sony.
Na platformie Steam CMS21 otrzymał 93% pozytywnych recenzji. Ponad 1/4 sprzedanych sztuk trafiła do klientów ze Stanów Zjednoczonych. Kolejne największe rynki sprzedaży tytułu to Niemcy (9%) i Rosja (7%). Polska odpowiadała za 3% sprzedaży w ujęciu ilościowym.
Spółka planuje wprowadzać kolejne płatne dodatki DLC. Planowane jest także stworzenie portów na urządzenia Nintendo Switch oraz VR przez spółki z grupy kapitałowej PlayWay.