SES (SESCOM), spółka technologiczna, działająca głównie w obszarze usług technicznego Facility Management (FM), wypracowała w czerwcu 2021 r. 11,8 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rok do roku o 20 proc., a w relacji do maja bieżącego roku o 17 proc. Jest to czwarty miesiąc z rzędu ze wzrostem obrotów.
- Wraz z normalizacją sytuacji epidemicznej, a w efekcie stabilizacją otoczenia gospodarczego obserwujemy wzrost wolumenów zleceń. Sprzyjającym czynnikiem w czerwcu była też pogoda i wysokie temperatury, które przełożyły się na wzrost zamówień w obszarze serwisu klimatyzacji i wentylacji. Popyt na nasze usługi rośnie zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami. Obserwujemy rosnąca potrzebę konsumentów do korzystania ze stacjonarnych kanałów sprzedaży - komentuje Sławomir Halbryt, prezes Sescom.
W ramach segmentu FM w czerwcu spółka podpisała kolejne dwa kontrakty na obsługę serwisową
z Estee Lauder oraz Yves Rocher, dla którego zakres usługi obejmuje utrzymanie techniczne ponad 100 obiektów na terenie Czech, Węgier i Słowacji. Działania w ramach IT Infrastructure koncentrowały się na kontynuacji projektów instalacji kas samoobsługowych (SCO) - w czerwcu zainstalowano kolejne kasy w 46 obiektach.