Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sescom obserwuje wzrost popytu na usługi FM wśród marek luksusowych

Udostępnij

SES (SESCOM), spółka technologiczna, skoncentrowana na technicznym Facility Management (FM) oraz innowacjach optymalizujących działalność biznesową klientów, obserwuje wzrost popytu na usługi Facility Management (FM) wśród marek luksusowych (odzieżowych kosmetycznych i jubilerskich). Łączna wartość zleceń od klientów z tego segmentu wyniosła w 2020 r. ponad 4 mln zł.

- Sescom co roku obsługuje tysiące zdarzeń dla marek luksusowych. Zazwyczaj współpracę rozpoczynamy od kilku krajów, z czasem jest ona rozszerzana o kolejne rynki. Partnerzy z tego segmentu cenią nas za dedykowaną, indywidualną obsługę oraz wysoką jakość świadczonych usług. W 2021 r. obserwujemy wzrost popytu ze strony marek luksusowych na nasze usługi - komentuje Sławomir Halbryt, prezes Sescom.

Wśród firm, z którymi Sescom nawiązał współpracę w ostatnich tygodniach są m.in. Estee Lauder i Yves Rocher.

Jak wskazują eksperci Deloitte w raporcie „Rynek dóbr luksusowych 2020”, pandemia pokazała markom luksusowym, że muszą odnaleźć się w cyfrowej rzeczywistości, jednak unikatowe doświadczenie związane z wizytą w sklepie nadal jest pożądane przez klientów.

- Poczucie komfortu konsumentów realizujących zakupy w sklepach stacjonarnych, przy zachowaniu bezpieczeństwa sanitarnego, to kluczowe aspekty, które powinny być brane pod uwagę przez naszych partnerów z segmentu marek luksusowych. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom - podkreśla Halbryt.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus