SES (SESCOM), spółka technologiczna, skoncentrowana na technicznym Facility Management (FM) oraz innowacjach optymalizujących działalność biznesową klientów, obserwuje wzrost popytu na usługi Facility Management (FM) wśród marek luksusowych (odzieżowych kosmetycznych i jubilerskich). Łączna wartość zleceń od klientów z tego segmentu wyniosła w 2020 r. ponad 4 mln zł.
- Sescom co roku obsługuje tysiące zdarzeń dla marek luksusowych. Zazwyczaj współpracę rozpoczynamy od kilku krajów, z czasem jest ona rozszerzana o kolejne rynki. Partnerzy z tego segmentu cenią nas za dedykowaną, indywidualną obsługę oraz wysoką jakość świadczonych usług. W 2021 r. obserwujemy wzrost popytu ze strony marek luksusowych na nasze usługi - komentuje Sławomir Halbryt, prezes Sescom.
Wśród firm, z którymi Sescom nawiązał współpracę w ostatnich tygodniach są m.in. Estee Lauder i Yves Rocher.
Jak wskazują eksperci Deloitte w raporcie „Rynek dóbr luksusowych 2020”, pandemia pokazała markom luksusowym, że muszą odnaleźć się w cyfrowej rzeczywistości, jednak unikatowe doświadczenie związane z wizytą w sklepie nadal jest pożądane przez klientów.
- Poczucie komfortu konsumentów realizujących zakupy w sklepach stacjonarnych, przy zachowaniu bezpieczeństwa sanitarnego, to kluczowe aspekty, które powinny być brane pod uwagę przez naszych partnerów z segmentu marek luksusowych. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom - podkreśla Halbryt.