CIG (CIGAMES) podała pierwsze dane sprzedażowe po premierze gry "Sniper Ghost Warrior Contracts 2”, która odbyła się 4 czerwca 2021 r.
Spółka poinformowała, że liczba sprzedanych pre-orderów do dnia premiery była o ok. 30 % wyższa w stosunku do sprzedaży pre-orderów "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r. Natomiast łączny wolumen sprzedaży SGWC 2 w ciągu dwóch dni od dnia premiery z wyłączeniem pre-orderów to wzrost rzędu 118% wobec poprzedniej części gry.
„(...) łączne przychody ze sprzedaży SGWC 2 w ciągu dwóch dni od dnia premiery: wzrost o ok. 170 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1" w 2019 r. w analogicznym okresie po premierze. Wzrost przychodów w stosunku do wolumenu sprzedaży wynika głównie z wyższej ceny sprzedaży SGWC 2 oraz lepszej monetyzacji dodatków do gry” – czytamy w komunikacie
Dodano, że dane dotyczące sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 2" zostaną opublikowane po przekazaniu ich spółce przez partnerów dystrybucyjnych.