Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości PEP.US
164.76+0.90(+0.55%)(czas lokalny: 16.07.2024 16:00)PepsiCo Inc
WERSJA BETA
Nasdaq All Markets
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Stan Nowy Jork pozwał firmę PepsiCo, oskarżając giganta z branży napojów i przekąsek o zanieczyszczanie środowiska i zagrażanie zdrowiu publicznemu poprzez stosowanie jednorazowych plastikowych butelek, nakrętek i opakowań - podaje Reuters.
![Puls Biznesu](/gfx/logos/oid__32.jpg)
Stan Nowy Jork oskarżył koncern PepsiCo o narażenie zdrowia publicznego przez skażenie środowiska plastikiem, informuje Reuters.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Amplified Intelligence, prowadzące pomiar uwagi odbiorców reklam, ogłosiło nawiązanie partnerstwa z PepsiCo Europe. Firmy udostępniły wyniki wspólnych badań wpływu wielkości marki na zyski z reklam oraz skuteczności reklam wyświetlanych na największych platformach społecznościowych.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna (LSSE) kupiła 300 ha gruntu od KOWR w gminach Miękinia i Środa Śląska. Powstaje tam park przemysłowy, na terenie którego działalności rozwijać będą takie firmy jak Intel czy PepsiCo.
![AlphaStreet](/gfx/logos/oid_106_1.jpg)
PepsiCo Inc (NASDAQ: PEP) Q3 2023 Earnings Conference Call dated Oct. 10, 2023 Corporate Participants: Ravi Pamnani — Senior Vice President of Investor Relations Ramon L. Laguarta — Chairman and […]
The post PepsiCo Inc (PEP) Q3 2023 Earnings Call Transcript first appeared on AlphaStreet.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Koncern PepsiCo poinformował, że planuje "skromne" podwyżki cen w przyszłym roku w związku z utrzymującym się popytem pomimo wielokrotnych wzrostów cen, co skłoniło giganta branży przekąsek i napojów do podniesienia prognozy zysków na 2023 rok po raz trzeci z rzędu - podaje Reuters.
![AlphaStreet](/gfx/logos/oid_106_1.jpg)
Shares of PepsiCo Inc. (NASDAQ: PEP) were up over 1% on Tuesday after the company delivered third quarter 2023 earnings results that beat expectations, and raised its outlook for the […]
The post Key takeaways from PepsiCo’s (PEP) Q3 earnings report first appeared on AlphaStreet.
![AlphaStreet](/gfx/logos/oid_106_1.jpg)
PepsiCo Inc. (NASDAQ: PEP) reported third quarter 2023 earnings results today. Net revenue increased 6.7% year-over-year to $23.4 billion. Organic revenue growth was 8.8%. Net income attributable to PepsiCo was […]
The post PEP Earnings: All you need to know about PepsiCo’s Q3 2023 earnings results first appeared on AlphaStreet.
![money.pl](/gfx/logos/oid_7_1.jpg)
Coca-Cola i PepsiCo tracą na amerykańskiej giełdzie. Wahnięcie jest na tyle duże, że pakiet akcji, które posiada Warren Buffet, staniał o miliard dol. Skąd pesymizm inwestorów? Powodem jest wzrost popularności leku na otyłość. Ozempic może sprawić, że Ameryka przestanie pić tyle słodkich napojów.
![AlphaStreet](/gfx/logos/oid_106_1.jpg)
Over the years, brand loyalty and diversification of the portfolio have played a key role in the continued success of PepsiCo, Inc. (NASDAQ: PEP) The soft drink giant is now […]
The post Earnings Preview: PepsiCo (PEP) likely to deliver another strong quarter first appeared on AlphaStreet.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
W czwartkowym rosyjskim ataku uszkodzony został zakład koncernu PepsiCo pod Kijowem - poinformował ukraiński resort obrony. Jak oceniono, koncern sam "zapłacił" za rakietę, która uszkodziła fabrykę, bo pozostaje na rosyjskim rynku i płaci w Rosji podatki.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
W czwartkowym rosyjskim ataku uszkodzony został zakład koncernu PepsiCo pod Kijowem - poinformował ukraiński resort obrony. Jak oceniono, koncern sam "zapłacił" za rakietę, która uszkodziła fabrykę, bo pozostaje na rosyjskim rynku i płaci w Rosji podatki.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
W czwartkowym rosyjskim ataku uszkodzony został zakład koncernu PepsiCo pod Kijowem - poinformował ukraiński resort obrony. Jak oceniono, koncern sam "zapłacił" za rakietę, która uszkodziła fabrykę, bo pozostaje na rosyjskim rynku i płaci w Rosji podatki.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Nestle, Unilever, Lindt, Ferrero, Coca-Cola, PepsiCo i inne firmy z branży dóbr konsumpcyjnych stają w obliczu zwiększonej presji w całej Europie na obniżki cen po tym, jak zostały wywołane do tablicy przez sprzedawców detalicznych i polityków - najpierw we Francji, a teraz w kolejnych krajach.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Powstała Polska Organizacja Reklamodawców. Prezeską została Anna Dzierzedzka (PepsiCo), wiceprezeską - Aleksandra Gawlas-Wilińska (Henkel), dyrektorką zarządzającą Elżbieta Gorajewska, przewodniczącą rady nadzorczej Małgorzata Lubelska – (Kompania Piwowarska), wiceprzewodniczącą Marta Życinska (MasterCard).
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Amerykańskie koncerny PepsiCo i Mars dodane do ukraińskiej listy międzynarodowych sponsorów wojny. Obaj giganci dołączają znajdujących się tam kilku innych firm spożywczych, takich jak Mondelez International, Unilever i Bacardi.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Minister finansów Francji oświadczył, że zawarł porozumienie ze sprzedawcami detalicznymi i dostawcami żywności w celu zaostrzenia walki z inflacją, ale wyróżnił Unilever, Nestle i PepsiCo jako firmy, które nie współpracowały w ramach porozumienia - pisze Reuters.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Jedną z kwestii poruszanych w kontekście firmy PepsiCo jest greenwashing. Na tę chwilę czekamy na przyjęcie przez Unię Europejską dyrektywy w tym zakresie – Green Claims Directive. O tym, jakie kroki PepsiCo podejmuje w tej kwestii w rozmowie z Portalem Spożywczym opowiada Agata Ordon, Liderka PepsiCo Green Team Polska.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Temat gospodarki obiegu zamkniętego odmieniany jest przez wszystkie przypadki w kontekście sektora spożywczego. Jak PepsiCo wdraża i realizuje tę zasadę na co dzień? M.in. na to pytanie w rozmowie z Portalem Spożywczym odpowiada Agata Ordon, Liderka PepsiCo Green Team Polska.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Giganci dóbr konsumenckich, w tym Unilever, Coca-Cola, PepsiCo i Danone, pokazali, że mogą jeszcze podnosić ceny, aby poradzić sobie z wyższymi kosztami, ale inwestorzy powiedzieli agencji Reuters, że chcą zobaczyć więcej innowacji, które napędzają malejące wolumeny sprzedaży.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus