Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sektor GPW: Media

Wskaźniki rentowności: Marża zysku brutto ze sprzedaży

Zobacz opis wskaźnika
Marża zysku brutto ze sprzedaży

Marża brutto (ang. gross margin) w ujęciu względnym jest to stosunek zysku brutto ze sprzedaży do przychodów.

Koszty wytworzenia produkcji sprzedanej odnoszą się do całości nakładów połączonych bezpośrednio z produktem np: koszty energii, koszty pracy, koszty materiałów. Nie wlicza się do nich kosztów administracji, wydatków na biuro, czynsz itp.

/gfx/static/ratios/rbs.png
źródło: Wikipedia, opr. wł.
Profil Raport Marża zysku brutto ze sprzedaży r/r k/k
PGM (PMPG) 2024/Q3 46,50% -18,83% -10,32%
KPL (KINOPOL) 2024/Q3
KCI 2024/Q3
AGO (AGORA) 2024/Q3 35,56% +6,59% +0,62%
CPL (COMPERIA) 2024/Q3
ATG (ATMGRUPA) 2024/Q3 22,32% +8,93% +1,50%
MZA (MUZA) 2024/Q3 46,50% -5,95% -4,14%
WPL (WIRTUALNA) 2024/Q3
DIG (DIGITANET) 2024/Q3 56,98% +3,56% -2,15%
ASM (ASMGROUP) 2023/Q3
Wskaźniki prezentują jedynie użyteczne informacje dotyczące kondycji finansowej spółek i nie są rekomendacją w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus