Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Branża Wyposażenie domu
Wskaźniki rentowności: Marża zysku brutto ze sprzedaży
Zobacz opis wskaźnika
- Marża zysku brutto ze sprzedaży
Marża brutto (ang. gross margin) w ujęciu względnym jest to stosunek zysku brutto ze sprzedaży do przychodów.
Koszty wytworzenia produkcji sprzedanej odnoszą się do całości nakładów połączonych bezpośrednio z produktem np: koszty energii, koszty pracy, koszty materiałów. Nie wlicza się do nich kosztów administracji, wydatków na biuro, czynsz itp.
źródło: Wikipedia, opr. wł.
Profil | Raport | Marża zysku brutto ze sprzedaży | r/r | k/k |
---|---|---|---|---|
WHH (WERTHHOLZ) | 2024/Q4 | 26,13% | +41,09% | +28,97% |
UNV (UNIVERSE) | 2024/Q3 | |||
MXC (MAXCOM) | 2024/Q2 | |||
JRC (JRCGROUP) | 2024/Q3 | |||
FTE (FORTE) | 2024/Q1 | 30,68% | -0,20% | +2,10% |
AMC (AMICA) | 2024/Q3 | 26,93% | +4,70% | -0,37% |
Wskaźniki prezentują jedynie użyteczne informacje dotyczące kondycji finansowej spółek i nie są rekomendacją w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus