Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Branża Ubezpieczenia

Wskaźniki rentowności: Marża zysku brutto ze sprzedaży

Zobacz opis wskaźnika
Marża zysku brutto ze sprzedaży

Marża brutto (ang. gross margin) w ujęciu względnym jest to stosunek zysku brutto ze sprzedaży do przychodów.

Koszty wytworzenia produkcji sprzedanej odnoszą się do całości nakładów połączonych bezpośrednio z produktem np: koszty energii, koszty pracy, koszty materiałów. Nie wlicza się do nich kosztów administracji, wydatków na biuro, czynsz itp.

/gfx/static/ratios/rbs.png
źródło: Wikipedia, opr. wł.
Profil Raport Marża zysku brutto ze sprzedaży r/r k/k
PZU 2024/Q3
ALV (ALLIANZ) 2024/Q3
EUC (EUCO) 2024/Q3 -2,70% +97,40% -486,96%
VOT (VOTUM) 2024/Q3
EHG (EUROHOLD) 2024/Q3
AUX (AUXILIA) 2024/Q3
Wskaźniki prezentują jedynie użyteczne informacje dotyczące kondycji finansowej spółek i nie są rekomendacją w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus