Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Branża Ubezpieczenia
Wskaźniki rentowności: Marża zysku brutto ze sprzedaży
Zobacz opis wskaźnika
- Marża zysku brutto ze sprzedaży
Marża brutto (ang. gross margin) w ujęciu względnym jest to stosunek zysku brutto ze sprzedaży do przychodów.
Koszty wytworzenia produkcji sprzedanej odnoszą się do całości nakładów połączonych bezpośrednio z produktem np: koszty energii, koszty pracy, koszty materiałów. Nie wlicza się do nich kosztów administracji, wydatków na biuro, czynsz itp.
źródło: Wikipedia, opr. wł.
Profil | Raport | Marża zysku brutto ze sprzedaży | r/r | k/k |
---|---|---|---|---|
EUC (EUCO) | 2024/Q2 | -0,46% | +99,43% | -105,84% |
PZU | 2024/Q3 | |||
ALV (ALLIANZ) | 2024/Q2 | |||
VOT (VOTUM) | 2024/Q2 | |||
EHG (EUROHOLD) | 2024/Q2 | |||
AUX (AUXILIA) | 2024/Q3 |
Wskaźniki prezentują jedynie użyteczne informacje dotyczące kondycji finansowej spółek i nie są rekomendacją w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus