Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Dzisiaj każdy przedsiębiorca, który chce odnosić sukcesy, szczególnie na lokalnym rynku, powinien zadbać o obecność i widoczność swojej firmy w Internecie. Atrakcyjna i kompletna wizytówka Google to bardzo skuteczne narzędzie budujące rozpoznawalność, zwiększające zaufanie do biznesu i przede wszystkim ułatwiające użytkownikom znalezienie informacji o firmie. Przynosi to znaczące korzyści: firma dociera do nowych klientów, zyskuje profesjonalny wizerunek w sieci, a...
Wszystkie stacje własne spółki MOL Polska są już po rebrandingu, tym samym 70 proc. sieci operuje pod marką MOL, a kolejnym krokiem będzie rebranding przeszło stu stacji franczyzowych - poinformował MOL w komunikacie prasowym. Spółka będzie też rozwijać sieć punktów koncepcyjnych Fresh Corner z jedzeniem dla kierowców.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Liczby zawarte w założeniach do projektu budżetu są bliskie konsensusu prognoz. Zaskoczenie budzi jedynie prognoza inflacji średniorocznej na ten rok, która jest mocno zawyżona – powiedział PAP główny ekonomista Santander Bank Polska Piotr Bielski.
Grupa Kęty zawarła przedwstępną warunkową umowę nabycia udziałów w spółce Selt, szacowana cena sprzedaży netto wyniosłaby ok. 380 mln zł - podała spółka w komunikacie.
![RMF24](/gfx/logos/rmf24pl.png)
Mamy nowe dane o inflacji w Polsce. Ceny towarów i usług były o 2,5 proc. wyższe w maju niż miesiąc wcześniej - podał Główny Urząd Statystyczny. Inflacja ma wyraźnie wzrosnąć w drugiej połowie roku.
Dzisiaj każdy przedsiębiorca, który chce odnosić sukcesy, szczególnie na lokalnym rynku, powinien zadbać o obecność i widoczność swojej firmy w Internecie. Atrakcyjna i kompletna wizytówka Google to bardzo skuteczne narzędzie budujące rozpoznawalność, zwiększające zaufanie do biznesu i przede wszystkim ułatwiające użytkownikom znalezienie informacji o firmie. Przynosi to znaczące korzyści: firma dociera do nowych klientów, zyskuje profesjonalny wizerunek w sieci, a...
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
MOL: wszystkie stacje własne zmienił barwy, teraz kolej na rebranding ponad 100 stacji franczyzowych
Wszystkie stacje własne spółki MOL Polska – 273 lokalizacje – zmieniły już barwy na docelowe - poinformował w piątek MOL Polska. Kolejnym krokiem będzie rebranding przeszło stu stacji franczyzowych i rozwój punktów z ofertą gastronomiczną i spożywczą - Fresh Corner.
Ryvu Therapeutics planuje rozpoczęcie badania klinicznego POTAMI-61 w trzecim kwartale 2024 r., a w drugim półroczu także badania REMARK - poinformowali przedstawiciele spółki podczas wideokonferencji. Spółka ma zabezpieczone środki do pierwszego kwartału 2026 r.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus