Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Sprzedawcy odzieży, obuwia lub galanterii skórzanej z Azji podszywają się pod polskie marki, kusząc promocjami - informuje UOKiK. Produkt może odbiegać od tego na zdjęciach, a z przedsiębiorcą nie można się skontaktować - precyzuje urząd i dodaje, że przygląda się tej sprawie.
Trzy miesięcy dzielą nas od wprowadzenia w Polsce systemu kaucyjnego. To będzie duże wyzwanie, zarówno dla producentów, jak i konsumentów. – Kluczem do sukcesu jest zapewnienie, by system był dobrze zaprojektowany, łatwy w użyciu i tworzył rzeczywistą wartość - dla konsumentów, producentów i środowiska - mówi w wywiadzie dla Portalu Spożywczego Florian Weins, dyrektor zarządzający fritz-kola GmbH.
Ładowarki do samochodów elektrycznych są już dostępne na parkingach większości z ponad 360 sklepów Aldi. Sieć udostępnia swoje lokalizacje dla ładowarek publicznej sieci GreenWay. Plany zakładają dalszą rozbudowę infrastruktury, by elektromobilni klienci mieli dostęp do usług ładowania podczas zakupów.
Cała energia elektryczna wykorzystywana przez Pepco w Polsce – zarówno w sklepach, jak i centrach dystrybucyjnych – pochodzi z odnawialnych źródeł energii. - Jednym z naszych priorytetów jest redukcja emisji CO2, a przejście na energię odnawialną w Polsce (...) istotnie przybliża nas do realizacji tego celu – mówi Marcin Stańko, COO CEE and Central Operations.
Sprzedaż akcji Boryszewa w w ramach przyśpieszonej budowy księgi popytu (ABB) nie doszła do skutku z powodu niezaakceptowania ceny przez Unibax. Pakiet wys...
Na szerokim rynku II kwartał przyniósł lekką poprawę mieszkań sprzedaży wobec pierwszych miesięcy, a jak poradziły sobie spółki notowane na GPW i Catalyst?...
Marka BLITZbee wprowadza na rynek Woman Power – funkcjonalny napój z kolagenem. Produkt powstał z myślą o kobietach, które dbają o zdrowie, urodę i świadomie wybierają skład. - Kolagen to coś więcej niż modny dodatek – to jedno z najważniejszych białek w naszym ciele - mówi Klaudia Saferna, współzałożycielka BLITZbee.
Wraz z początkiem lipca funkcję dyrektora marketingu Sokołów S.A. objął Łukasz Kaszuba – menedżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu silnych marek w sektorze FMCG.
Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) wzywa państwa do zwiększenia podatków na napoje słodzone, alkohol i wyroby tytoniowe, aby do 2035 roku ceny wzrosły nawet o 50 proc. To najmocniejsze jak dotąd stanowisko WHO w sprawie tzw. podatków zdrowotnych – informuje agencja Reuters.
Matexi Polska w drugim kwartale 2025 roku zawarło 99 umów deweloperskich, w porównaniu do 71 mieszkań w pierwszym kwartale 2025 roku i 72 lokali zakontraktowanych w analogicznym okresie poprzedniego roku - podała spółka w komunikacie prasowym.
Trybunał Sprawiedliwości UE orzekł w czwartek, że sąd upadłościowy ma prawo badać nieuczciwy charakter umowy na kredyt hipoteczny we franku szwajcarskim, dotyczącej konsumenta w upadłości. Pytania prejudycjalne w tej sprawie zadał Trybunałowi Sąd Rejonowy w Łodzi.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
