Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Polski sektor mleczarski jest stawiany za wzór sukcesu w Chinach. Bez wątpienia, nasze mleczarnie osiągnęły wiele. Dla Polaków mieszkających za Wielkim Murem jest to powód do dumy. Chcąc utrzymać się na rynku czas jednak iść kilka kroków dalej – głębiej i odważniej - mówi nam Michał Bielewicz, ekspert ds. rynku chińskiego.

21 listopada Lidl Polska otworzy swój nowy sklep w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 35A oraz sklep w Garwolinie przy ul. Trakt Lwowski 158C.

Podczas debaty "Jedyny słuszny kierunek – zrównoważone inwestycje" na XVII FRSiH 2024 Jerzy Kuźmiński, członek zarządu Respect Energy SolarWind podkreślał konieczność przechodzenia na zieloną energię już teraz.

Podejmując decyzję o ofercie i tym, co będziemy sadzili najważniejsze jest to, aby poznać rynek i jego oczekiwania. Jeżeli będziemy sadzić, a niestety tak robimy, odmiany, których żadna firma nie będzie w stanie sprzedać, nie osiągniemy sukcesu - podkreślił Mirosław Maliszewski, poseł na Sejm RP, przewodniczący, Sejmowa Komisja Rolnictwa i Rozwoju Wsi, prezes, Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, podczas konferencji Sadyogrody.pl - Innowacje i Perspektywy.

InPost wprowadza nową usługę InPost International. Sprzedawcy oraz konsumenci mogą liczyć na proces logistyczny związany z nadawaniem i odbieraniem przesyłek, w tym m.in. szybkie terminy dostaw.

Podczas konferencji Sadyogrody.pl, która odbywa się w ramach Narodowych Wyzwań w Rolnictwie Witold Boguta, prezes zarządu, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, mówił o znaczeniu organizowania się branży owocowo-warzywnej oraz prowadzonych przez nią działaniach promocyjnych.

Podczas konferencji Sadyogrody.pl, która odbywa się w ramach Narodowych Wyzwań w Rolnictwie Witold Boguta, prezes zarządu, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, mówił o znaczeniu organizowania się branży owocowo-warzywnej oraz prowadzonych przez nią działaniach promocyjnych.

Podczas konferencji Sadyogrody.pl, która odbywa się w ramach Narodowych Wyzwań w Rolnictwie Witold Boguta, prezes zarządu, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, mówił o znaczeniu organizowania się branży owocowo-warzywnej oraz prowadzonych przez nią działaniach promocyjnych.

Podejmując decyzję o ofercie i tym, co będziemy sadzili najważniejsze jest to, aby poznać rynek i jego oczekiwania. Jeżeli będziemy sadzić, a niestety tak robimy, odmiany, których żadna firma nie będzie w stanie sprzedać, nie osiągniemy sukcesu - podkreślił Mirosław Maliszewski, poseł na Sejm RP, przewodniczący, Sejmowa Komisja Rolnictwa i Rozwoju Wsi, prezes, Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, podczas konferencji Sadyogrody.pl "Innowacje i Perspektywy".

Biedronka, jako główny partner Szlachetnej Paczki organizowanej przez Stowarzyszenie WIOSNA, po raz piąty zaprasza klientów do wspólnego niesienia pomocy. We wszystkich sklepach sieci dostępnych jest 28 produktów z linii świątecznych słodyczy Magnetic, oznaczonych logo Szlachetnej Paczki. Każdy zakup to realne wsparcie działań programu, który zmienia życie tysięcy potrzebujących rodzin.

Polski rynek e-commerce jest dziś jednym z najdynamiczniejszych i najbardziej konkurencyjnych w Europie, a okres świąteczny to dla wielu firm czas wzmożonej rywalizacji o uwagę klientów. Personalizowane rozwiązania, które budują trwałe, emocjonalne relacje z klientami, mogą wzmocnić lojalność i zaangażowanie, na długo po zakończeniu sezonu świątecznego.

Podczas konferencji Sadyogrody.pl, która odbywa się w ramach Narodowych Wyzwań w Rolnictwie Witold Boguta, prezes zarządu, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, mówił o znaczeniu organizowania się branży owocowo-warzywnej oraz prowadzonych przez nią działaniach promocyjnych.

Podczas debaty "Jedyny słuszny kierunek – zrównoważone inwestycje" na XVII Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2024 Marcin Białek, prezes zarządu Biogas-System SA podkreślał, że już najwyższy czas odejść od gazów kopalnych.

Od poniedziałku, 18 listopada, do soboty, 23 listopada, w sklepach Lidl Polska wszystkie orzechy Alesto, 200 gram, kupimy w promocji "2+1 za grosz".

Świetne wyniki finansowe, kolejna dywidenda zaliczkowa, wysoka sprzedaż wbrew spadkowemu trendowi. Dom Development liczy na rekordowy rok.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus