Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Jakub Borowski z Credit Agricole Bank Polska oraz Szymon Mordasiewicz z GfK zabrali zdanie na temat spadku konsumpcji oraz rosnące obawy konsumentów. Rozmowa była częścią debaty „Liderzy zmian: rolnictwo, branża spożywcza, handel. Wizje przyszłości, praktyki teraźniejszości" podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Na tegorocznym FRSiH eksperci nie tylko omawiają bieżące wyzwania, ale także prognozują, co czeka branżę spożywczą i handlową w nadchodzącym roku. W kontekście rosnących obaw konsumenckich i wyzwań makroekonomicznych, przedstawiciele branży przewidują, co wydarzy się w 2025 roku.
4 listopada 2024 r. rada nadzorcza spółki Polomarket powołała na stanowisko prezesa zarządu Marka Wądołowskiego.
Lagardère Travel Retail wprowadza na rynek markę własną – Bosko, które będą dostępne w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty, napoje energetyczne, właśnie trafiły do sprzedaży.
Dzięki cyfryzacji i robotyzacji możemy zmniejszyć straty powstające w procesach produkcyjnych, a to się przekłada na ograniczenie oddziaływania na środowisko naturalne - powiedział Zbigniew Groszyk, wiceprezes zarządu SM Mlekpol.
Do końca grudnia 2024 r. Orlen wycofa się z prowadzenia wszystkich wolno stojących kiosków w Warszawie i innych miejscowościach. Co dalej z marką Ruch, która ma ponad 100 lat historii?
Kobiety na polskiej wsi dysponują ogromnym potencjałem – często mają wyższe wykształcenie niż mężczyźni, lecz brakuje im możliwości rozwoju zawodowego. Inicjatywa Agro Woman powstała, by odpowiedzieć na te potrzeby.
Cztery filary sukcesu budowania marki – wyjątkowość, wiarygodność, rozpoznawalność i konsekwencja – mogą być kluczem do zdobycia zaufania konsumentów z różnych pokoleń. Karolina Liberka, Head of Strategy and Innovation w Garden of Words Group, wyjaśnia, jak połączyć te elementy, by przyciągnąć lojalnych baby boomersów, wymagających millennialsów i dynamicznych przedstawicieli pokolenia Z.
- Zrównoważony rozwój – to już nie jest pytanie czy, tylko jak oraz pytanie: jak robić to w taki sposób, żeby jednocześnie być w stanie zwiększać biznes i rozwijać się - mówiła Ewa Łapińska, General Manager Poland & Baltics Mars Wrigley Polska na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2024.
Polski przemysł spożywczy musi jak najszybciej uciec przemysłowi spożywczemu Ukrainy i Europy żeby być prawdziwym hubem produkcyjnym i to nie tylko dla Europy. Ukraina ze swoimi surowcami, zbożami i uprawami wielohektarowymi sprawia, że nie będziemy konkurencyjni - powiedział Marian Owerko, założyciel i przewodniczący Rady Nadzorczej FoodWell podczas sesji otwierającej Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2024.
- To prawda, że mleczarstwo wyróżnia się na tle innych branż w kwestii bezpieczeństwa zywnościowego, bo jest w polskich rękach. Repolonizacja polskiego mleczarstwa obyła się dzięki Polmlekowi – mówi Marcin Witulski, prezes zarządu, Polmlek Sp. z o.o. w czasie debaty pt. Bezpieczeństwo żywnościowe – FoodTECH i AgriTECH.
Dzięki cyfryzacji i robotyzacji zmniejszamy straty powstające w procesach produkcyjnych, a to się przekłada na ograniczenie oddziaływania na środowisko naturalne - powiedział Zbigniew Groszyk, wiceprezes zarządu SM Mlekpol.
- Kiedyś w komunikacji marketingowej mówić o czasie przed telewizorem czy oglądaniu swoich ulubionych filmów czy seriali to było coś nudnego, coś nieaspiracyjnego, temat, o którym nie chcieliśmy mówić - dzisiaj to się bardzo zmienia - mówiła Anna Gutkowska, szefowa zespołu długoterminowej strategii sprzedaży i Perfect Store PepsiCo Polska na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2024.
- Dywersyfikacja to słowo, które obok bezpieczeństwa żywnościowego jest bardzo ważne. Zarówno w zakresie zaopatrzenia w surowce, energię i wszystko to co jest związane z produkcją jak również w zakresie sprzedaży produktów bo zakładamy, że wciąż będziemy dużym eksporterem żywności – mówił Mirosław Maliszewski, poseł na Sejm RP, przewodniczący, Sejmowa Komisja Rolnictwa i Rozwoju Wsi, prezes, Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej podczas Forum Rynku...
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus