Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Futures w USA głównie zwyżkują, podczas gdy indeksy w Europie są przeważnie na minusach. Inwestorzy oczekują na publikację odczytu CPI w USA za listopad w środę, a także na decyzję EBC w czwartek. Dolar umacnia się.
Carrefour Polska rozszerza asortyment swoich stref outlet będących odpowiedzią na ofertę dyskontów przemysłowych. W ramach tego konceptu handlowego non-food, sieć zaoferowała dodatkowo produkty spożywcze, chemię domową oraz inne artykuły z kategorii FMCG.
Globalny przemysł mięsny przechodzi wielką przemianę, a rok 2024 oznacza rok znaczących zamknięć zakładów na całym świecie. Rosnące koszty, zmniejszona dostępność zwierząt i zmieniające się preferencje konsumentów napędzają te zmiany, obok szybkiego wzrostu alternatyw roślinnych.
Galeria Klif w Gdyni w 2024 roku podpisała 9 nowych umów najmu o łącznej powierzchni 2600m2. Nowe marki to m.in. Balagan, Elementy, Annette Görtz oraz Jott.
- Od samego początku chcieliśmy być browarem stricte pomorskim, który będzie związany ze swoim regionem i głównie z nim kojarzony – przekonuje Marek Skrętny, dyrektor marketingu i rozwoju browaru Amber, który właśnie obchodzi 30 urodziny. Z tej okazji porozmawialiśmy m.in. o kulisach warzenia jubileuszowego trunku, przełomowych momentach w historii firmy, oryginalnych pozycjach chmielowych w portfolio i planach na najbliższą przyszłość.
Ceny masła mocno wzrosły. Z tego powodu wiele osób wypowiada się publicznie o tym produkcie mleczarskim. Marcin Hydzik, prezes Związku Polskich Przetwórców Mleka, dementuje niektóre stwierdzenia na temat masła.
Auchan Polska kontynuuje inwestycje w wieloformatowy handel. W listopadzie i grudniu br. sieć otworzyła cztery nowe sklepy – supermarkety w Warszawie, Kielcach, Tarnobrzegu i w Rabce-Zdroju.
12 grudnia br. sieć handlowa Lidl Polska otwiera cztery nowe sklepy, po jednym w Szczecinie, Lublinie, w Rzeszowie oraz we Wrocławiu.
Handlowa grupa zaprezentowała wyniki kwartalne, plany na kolejny rok obrotowy i zamiar wypłaty dywidendy. Wtorkową sesję rozpoczyna od 4,5-proc. umocnienia.
Producent gier chciał pozyskać finansowanie w wysokości 350 mln zł. To się jednak nie udało. Konieczna będzie zmiana strategii.
Dyskonty odpuszczają nieco tempo swojej własnej wojny cenowej. Kluczowe jak co roku będą święta Bożego Narodzenia. W okresie tym kanał dyskontów szczególnie zyskuje na znaczeniu, a zatem delikatne poluzowanie reżimu cenowego może pozwolić odbić sieciom ich roczne wyniki - uważa Marek Zachalski, ekspert CMR.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus