UFC (UNIFIED) podpisał umowę z Concare IT A/S z siedzibą w Ringsted, Dania na wdrożenie systemu bazującego na rozwiązaniach platformy Customer Service Automation (CSA), a następnie wsparcie serwisowe i konsultingowe w zakresie eksploatacji systemu przez okres 24 miesięcy z możliwością jej automatycznego przedłużenia o kolejnych 12 miesięcy, podała spółka.
"Wdrożenie realizowane przez Unified Factory obejmuje moduły w zakresie automatyzacji procesu obsługi oraz zintegrowanej komunikacji z klientem za pośrednictwem różnych kanałów i funkcjonujących w modelu omnichannel" – czytamy w komunikacie.
"Dania jest już 12 krajem, w którym udało się nam podpisać umowę na sprzedaż systemu Customer Service Automation. Mamy nadzieję, że zapoczątkuje ona kolejne wdrożenia na rynku skandynawskim. Dodatkowo otwiera możliwości wdrożeń naszych rozwiązań w pozostałych oddziałach zagranicznych Concare IT A/S" - skomentował prezes Maciej Oknińki, cytowany w komunikacie.
Z tytułu zrealizowania umowy, Unified Factory otrzyma jednorazowe wynagrodzenie z tytułu wdrożenia, a następnie wynagrodzenie abonamentowe płatne przez okres 24 miesięcy, a w przypadku przedłużenia umowy, przez kolejne 12 miesięcy, podano również.
Concare IT A/S jest skandynawską firmą o międzynarodowym zasięgu dostarczającą usługi i rozwiązania CRM przeznaczone dla dużych i średnich przedsiębiorstw. Posiada swoje oddziały, poza Danią, także w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech oraz w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Firma specjalizuje się w rozwiązaniach z obszaru CRM SuperOffice, Erply, we wdrożeniach i wsparciu dla produktów Microsoft oraz outsourcingu usług IT.
Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.