Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w lutym 2021 r. równe około 78,2 mln zł czyli o 2,5% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w lutym 2021 r. do około 34,1 mln zł, czyli o około -17,9% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 42,1 mln zł, o 31% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2021 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 111,4 mln zł (-27,9% r/r). Za 53,3 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 54,4 mln zł jubilerski. To odpowiednio -42% i -5,6% w stosunku do dwóch pierwszych miesięcy 2020 r.
„VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym 2021 roku wyniosła około 48,9 proc. i była wyższa rdr o około 1,0 pp. Narastająco, marża wyniosła 47,1 proc. i była niższa o 1,6 p.p. rdr" – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec lutego 2020 r. równa 52,4 tys. m2 (-2,9% r/r).