Drewniane akcesoria lifestylowe marki PNW (PLANTWEAR), poszerzą asortyment znanej marki odzieżowej MON (MONNARI). Wraz z początkiem marca, w ramach pilotażu, wybrane produkty spółki trafią do sklepu internetowego kontrahenta. Współpraca ta może znacząco wpłynąć na zwiększenie dostępności produktów Plantwear przy wykorzystaniu zasięgów sklepu e-commerce oraz na dotarcie do nowych grup odbiorców.
– Rozpoczęcie współpracy z Monnari to dla nas duże wyróżnienie. Marka ta działa na polskim rynku odzieżowym od ponad 20 lat i z powodzeniem trafia w gusta kobiet ceniących sobie elegancje oraz szczególne poświęcenie detalom, a na tym polu mamy wiele wspólnego. Rozpoczynamy od pilotażowej sprzedaży wybranych produktów, mamy nadzieję na rozszerzenie współpracy w przyszłości – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.
Zawarcie umowy współpracy pomiędzy obiema markami otworzy przed spółką nowy kanał dotarcia do potencjalnych klientów. W planach są także wspólne działania marketingowo-promocyjne. W celu efektywnej logistyki produkty Plantwear będą dostępne w magazynach Monnari. Umowa podpisana jest na czas nieokreślony, a strony będą rozliczać się ze sprzedaży prowizyjnie.
Plantwear niedawno zawarł podobną umowę z W. KRUK. O współpracy z najstarszą polską firmą jubilerską, spółka poinformowała na początku lutego – pilotażowo do jej oferty trafią bestsellerowe, drewniane zegarki Plantwear.