Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Krzysztof Bajołek, Answear.com: Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprzedaży kolekcji jesień-zima 2020

Udostępnij

Mroźna pogoda w ostatnich tygodniach wspiera sprzedaż na platformie multibrandowej ANR (ANSWEAR). Według aktualnych danych sprzedaż kolekcji jesień-zima 2020 jest znacznie lepsza niż w ostatnim roku i powyżej celu sprzedażowego, jaki Spółka wyznaczyła sobie przed sezonem. Answear.com jest także dobrze przygotowany na zbliżające się ocieplenie, już teraz w ofercie dominuje nowa wiosenna kolekcja, którą uzupełniają nowe marki.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprzedaży kolekcji jesień-zima 2020, która okazała się najlepsza od lat. W tym czasie, oprócz bogatej i stale rozszerzanej oferty produktowej, wsparły nas wyjątkowo niskie temperatury, a także zamknięte galerie handlowe. Oprócz typowo zimowych ubrań, takich jak ciepłe kurtki puchowe, pikowane płaszcze, czy zimowe buty i akcesoria, odnotowaliśmy wysoką sprzedaż komfortowych ubrań casualowych. Jest to oczywiście związane z lockdownem oraz masowym przebywaniem ludzi w domach i tym samym wykształceniem trendu homeoffice i homeschooling. – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

W kolekcji jesień-zima 2020 na platformie Answear wyraźnie widoczne były trendy inspirowane modą z poprzednich dekad. Bardzo dobrze sprzedawały się dresowe komplety stylistyką nawiązujące do lat 90., minimalistyczne dzianinowe sukienki, joggery, leginsy, a także pastelowe bluzy. W obszarze faktur na topie była krata, a także elementy skórzane, które można było odnaleźć na spódnicach, sukienkach, spodniach oraz koszulach. Co ciekawe, pomimo zamkniętych stoków narciarskich i ograniczonych możliwości wyjazdów na narty, Answear nie miał problemów ze sprzedażą odzieży narciarskiej.

Pod koniec września zeszłego roku Answear, pod swoją marką własną Answear LAB, zaprezentował limitowaną kolekcję KRÓL, inspirowaną latami 30. i serialem „Król” produkcji CANAL+. Kolekcja powstała z myślą o nowoczesnych kobietach, które cenią funkcjonalność połączoną z sexappealem oraz materiały wysokiej jakości.

- To był nasz debiut, jeśli chodzi o autorską kolekcję, , jednak już teraz mogę stwierdzić, że odnieśliśmy sukces. Kolekcja KRÓL cieszyła się  bardzo dużym zainteresowaniem, a sprzedaż przekroczyła nasze oczekiwania. Chcemy kontynuować tworzenie limitowanych kolekcji dla naszej marki własnej. Najbliższa zostanie zaprezentowana już na wiosnę. Takie działania mają pozytywny wpływ na nasz biznes poprzez generowanie atrakcyjnych marż, a także promocję naszego brandu i budowę rozpoznawalności. – mówi Jacek Dziaduś, dyrektor finansowy Answear.com

Answear jest dobrze przygotowany na zbliżające się ocieplenie. W obecnej ofercie dominuje nowa kolekcja wiosenna, którą uzupełniają nowe marki m.in.: Elisabetta Franchi, Tory Burch, Pennyblack, Max Mara Leisure, The Kooples, Liviana Conti,  Beatrice B.

- Jesteśmy dobrze przygotowani na nadchodzącą wiosnę. Od lat zauważamy, że z chwilą nadejścia cieplejszej pogody wśród naszych klientów od razu aktywizuje się potrzeba zakupowa nowego towaru. W Answear dominującym trendem na wiosnę będzie leisure, czyli wygodna odzież, wśród której znajdziemy spodnie o luźnym kroju, bluzy oraz sneakersy. Trend ten zagościł także wśród marek premium, takich jak m.in. Guess, Tommy Hilfiger, Liu Jo, czy Max Mara, które dostępne są na naszej platformie. – dodaje Magdalena Dąbrowska, członek zarządu odpowiadający za sprzedaż i produkt Answear.com

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus