GOP (GAMEOPS) podała, że gra Rustler, która miała swoją premierę na platformie Steam 18 lutego 2021 została sprzedana w ilości 6,5 tysiąca sztuk. Tytuł debiutował w formule early access.
„Gra spotkała się z mieszanym odbiorem graczy, o czym świadczą wystawione przez nich w sklepie STEAM oceny na poziomie "mieszane", tj. 64% pozytywnych recenzji. Aktualny poziom "outstanding wishlist" wynosi 119 tysięcy” – czytamy w komunikacie
Dodano, że łączny koszt wytworzenia i marketingu gry, który nie przekroczył 1,65 mln zł, w przeciągu 3 dni sprzedaży został zwrócony w 20%.
Kwota 1,65 mln zł uwzględnia pierwszą transzę bezzwrotnej zaliczki wypłaconej przez wydawcę w wysokości 20 tys. USD, a także należne wydawcy udziału w przychodach wynoszące 10% przychodu z platformy Steam.