Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Ultimate VR chce pozyskać 825 tys. zł z kampanii crowdinwestingowej

Udostępnij

Na platformie FindFunds trwa kampania crowdinwestingowa Ultimate VR. Spółka, której założycielami są notowane na  głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie firmy – GIF (GAMFACTOR) i ULG (ULTGAMES) – chce pozyskać 825 tys. zł. Środki przeznaczy na dynamiczny rozwój skoncentrowany na przystosowaniu gier swoich największych udziałowców do technologii wirtualnej rzeczywistości.

- Rynek wirtualnej rzeczywistości zwiększa swoją dynamikę i staje się coraz bardziej widoczny nie tylko w branży gier wideo, w której działamy, ale także w innych gałęziach gospodarki. Prognozy na kolejne lata mówią o tym, że globalny rynek rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w 2024 roku osiągnie wartość 72,8 mld dolarów amerykańskich. Chcemy być beneficjentem tych wzrostów, dlatego już jakiś czas temu powołaliśmy do życia spółkę Ultimate VR. Teraz nadszedł czas na jej dynamiczny rozwój – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.

6 lutego na platformie FindFunds wystartowała kampania crowdfundingową Ultimate VR. Jej celem jest pozyskanie od społeczności 825 tys. zł na realizację przyjęte strategii, która zakłada bezpośrednią współpracę z Ultimate Games i Gaming Factory oraz systematyczną rozbudowę portfolio. Spółka zajmie się przystosowanie gier obu spółek do technologii wirtualnej rzeczywistości. W przyszłym roku Ultimate VR chce dołączyć do grona firm notowanych na NewConnect.

Jedną z pierwszych realizacji studia będzie Ultimate Fishing Simulator 2 - sprzedażowy hit autorstwa Ultimate Games, którego pierwsza edycja trafiła do ponad 150 tys. użytkowników. W portfolio spółki pojawią się także cztery inne pozycje, których realizacja została już zakontraktowana. Chodzi o Bakery Simulator, Knight Simulator, Castle Flipper oraz Demolish & Build 2018. Jednocześnie trwają negocjacje zmierzające do pozyskania kolejnych tytułów.

- Celem Ultimate VR jest zdobycie pozycji wiodącej spółki VR. Współpraca z doświadczonymi podmiotami i ciągłość zleceń zapewnią jej stabilne zyski. Planujemy także rozszerzenie działalności o realizacje dla podmiotów zewnętrznych. W tym celu na bieżąco badamy oczekiwania rynku w zakresie tematyki i technologii wykorzystanych w najbardziej popularnych tytułach – dodaje Dawid Sulkowski, prezes zarządu Ultimate VR.  

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus