- Uruchomienie nowej strony internetowej wraz z nowym wizerunkiem marki PEN (PHOTON) zbiega się w czasie z wejściem spółki na nowe rynki i koncentracją na rozwoju technologii oczyszczania wody.
- Nowa tożsamość marki opiera się na podstawowych wartościach firmy i głębokim przekonaniu, że czysta energia i woda są podstawą życia i muszą być dostępne dla każdego.
- Zaktualizowana strategia brandingowa i marketingowa została zaprojektowana celem wzmocnienia pozycji firmy na kluczowych rynkach i przybliżenia obu aspektów jej działalności interesariuszom w formie jeszcze bardziej przejrzystej komunikacji.
- Nowa strona internetowa oraz zaktualizowana tożsamość naszej marki wynikają z chęci zbliżenia się do naszego otoczenia, tj. klientów, pracowników i inwestorów. Naszym celem było kompleksowe
i przyjazne, z perspektywy użytkownika, zaprezentowanie firmy - jej oferty, wartości, którymi się kieruje oraz realizowanej wizji i strategii - mówi Georg Hotar, CEO Photon Energy Group.
Nowa tożsamość marki jest efektem konsolidacji jej linii biznesowych, tzn. Photon Energy i Photon Water. Została zbudowana wokół podstawowych wartości, takich jak: innowacje, bezpieczeństwo, zrównoważony rozwój, społeczność i uczciwość, a także mocne przekonanie, że energia i woda są podstawą życia i muszą być czyste i dostępne dla każdego.
- Chociaż nasze logo przeszło tylko niewielką modyfikację, przebudowaliśmy od podstaw ogólną strategię brandingu i komunikacji. Wygląd naszej strony internetowej został znacząco zmieniony, aby lepiej prezentować pracę i dokonania całej grupy. Celem było kompleksowe pokazanie pozycji lidera na rynku
i koncentracji na rozwiązaniach dotyczących energii słonecznej i czystej wody, dzięki połączeniu globalnych marek Photon Energy i Photon Water - podkreśla Martin Kysly, szef marketingu
i komunikacji korporacyjnej w Photon Energy Group.
Witryna będzie regularnie aktualizowana o najnowsze wiadomości, treści i oferty usług w ramach rozwijającej się strategii komunikacyjnej spółki, która obejmie również nowe sposoby dotarcia do odbiorców m.in. za pośrednictwem mediów wizualnych i zwiększonej obecności w mediach społecznościowych.