Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w grudniu 2020 r. równe około 130,7 mln zł czyli o 17,1% mniej niż w analogicznym miesiącu 2019 r.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w grudniu 2020 r. do około 57 mln zł, czyli o około -32% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 71,6 mln zł, o 3,6% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, w całym 2020 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 853,4 mln zł (-20,1% r/r). Za 480,2 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 348,8 mln zł jubilerski. To odpowiednio -26,9% i -6,1% w stosunku do okresu styczeń – grudzień 2019 r.
"VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w grudniu 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 52,8% i była niższa od marży osiągniętej w grudniu 2019 roku o około 1,3 pp. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - grudzień 2020 wyniosła około 49,2% i była niższa o 2,9 pp. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec 2020 r. równa 53 tys. m2 (-2,4% r/r).