Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Columbus Energy uruchamia program „Bilet do przyszłości”, wypłaci klientom 50 mln zł premii

Udostępnij

CLC (COLUMBUS), wiodący dostawca usług na rynku nowoczesnej energetyki, oferuje pomoc klientom, którzy z powodu przedwczesnego zakończenia programu Mój Prąd mogą nie otrzymać dofinansowania do instalacji fotowoltaicznej. Spółka uruchomiła specjalny program pod hasłem „Bilet do przyszłości”, w ramach którego każdy klient Columbus otrzyma wsparcie w wysokości 5 000 zł do wykorzystania na produkty i usługi Spółki. 

Niespełna dwa tygodnie przed planowanym terminem zakończył się nabór wniosków do programu Mój Prąd. Jak poinformowały Ministerstwo Klimatu oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, decyzja o zamknięciu naboru została spowodowana wyczerpaniem alokacji środków. Ostatnie wnioski można było składać przez formularz zgłoszeniowy do 6 grudnia br. włącznie. 

W trosce o klientów, którzy zdecydowali na zakup instalacji fotowoltaicznej i nie otrzymają dotacji w ramach programu Mój Prąd, Columbus wprowadza “Bilet do przyszłości”. Jest to karta, z indywidualnym numerem, która uprawnia do dodatkowej premii w firmie Columbus, o wartości 5 000 zł. Aby zdobyć „Bilet do przyszłości”, wystarczy podpisać umowę z Columbus na zakup fotowoltaiki jeszcze w tym roku.

– „Bilet do przyszłości” to nasza propozycja dla osób zainteresowanych fotowoltaiką, które nie mają możliwości otrzymać dotacji z programu Mój Prąd – komentuje Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy S.A. –  Specjalną premię o wartości 5 000 zł otrzyma każdy klient Columbus zaraz po zamontowaniu naszej instalacji. Na podstawie informacji z NFOŚiGW o przyjmowaniu tysiąca wniosków dziennie szacujemy, że ok. 10 tys. klientów zostanie pozbawionych możliwości uzyskania dofinansowania z tegorocznej edycji programu Mój Prąd. Stąd też bierze się kwota 50 mln zł, jaką postanowiliśmy przeznaczyć na rzecz wsparcia klientów w programie „Bilet do przyszłości”.

Kartę będzie można wykorzystać na obniżenie ceny zakupu kolejnych produktów i usług z oferty Columbus, czyli magazynów energii czy pomp ciepła. Karta ma określony termin ważności, dlatego otrzymają ją klienci, którzy podpiszą umowę z Columbus jeszcze w tym roku. 

Dodatkowo, Columbus uruchomił dziś specjalną infolinię, która jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-21:00, pod numerem telefonu 22 113 45 43, a konsultanci firmy udzielają szczegółowych informacji i porad w zakresie złożonych wniosków o dotacje, podpisanych umów oraz warunków uzyskania „Biletu do przyszłości”. Powstała również dedykowana strona internetowa, na której można zapoznać się ze szczegółami oferty: www.columbushome.pl.

– „Bilet do przyszłości” to pierwszy krok do większego konsumenckiego projektu Columbus, którego podstawą będzie nasz autorski marketplace. Szczegóły projektu zdradzimy już niebawem – podkreśla Dawid Zieliński.

Warto podkreślić, że Columbus nie pierwszy raz pomaga klientom, którzy nie zdążyli skorzystać z rządowych dotacji.  Kilka lat temu, gdy zakończył się program „Prosument”, Spółka wprowadziła przełomowy „Abonament na Słońce”, umożliwiając klientom unikatową na rynku możliwość sfinansowania instalacji.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus