CLC (COLUMBUS), wiodący dostawca usług na rynku nowoczesnej energetyki, oferuje pomoc klientom, którzy z powodu przedwczesnego zakończenia programu Mój Prąd mogą nie otrzymać dofinansowania do instalacji fotowoltaicznej. Spółka uruchomiła specjalny program pod hasłem „Bilet do przyszłości”, w ramach którego każdy klient Columbus otrzyma wsparcie w wysokości 5 000 zł do wykorzystania na produkty i usługi Spółki.
Niespełna dwa tygodnie przed planowanym terminem zakończył się nabór wniosków do programu Mój Prąd. Jak poinformowały Ministerstwo Klimatu oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, decyzja o zamknięciu naboru została spowodowana wyczerpaniem alokacji środków. Ostatnie wnioski można było składać przez formularz zgłoszeniowy do 6 grudnia br. włącznie.
W trosce o klientów, którzy zdecydowali na zakup instalacji fotowoltaicznej i nie otrzymają dotacji w ramach programu Mój Prąd, Columbus wprowadza “Bilet do przyszłości”. Jest to karta, z indywidualnym numerem, która uprawnia do dodatkowej premii w firmie Columbus, o wartości 5 000 zł. Aby zdobyć „Bilet do przyszłości”, wystarczy podpisać umowę z Columbus na zakup fotowoltaiki jeszcze w tym roku.
– „Bilet do przyszłości” to nasza propozycja dla osób zainteresowanych fotowoltaiką, które nie mają możliwości otrzymać dotacji z programu Mój Prąd – komentuje Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy S.A. – Specjalną premię o wartości 5 000 zł otrzyma każdy klient Columbus zaraz po zamontowaniu naszej instalacji. Na podstawie informacji z NFOŚiGW o przyjmowaniu tysiąca wniosków dziennie szacujemy, że ok. 10 tys. klientów zostanie pozbawionych możliwości uzyskania dofinansowania z tegorocznej edycji programu Mój Prąd. Stąd też bierze się kwota 50 mln zł, jaką postanowiliśmy przeznaczyć na rzecz wsparcia klientów w programie „Bilet do przyszłości”.
Kartę będzie można wykorzystać na obniżenie ceny zakupu kolejnych produktów i usług z oferty Columbus, czyli magazynów energii czy pomp ciepła. Karta ma określony termin ważności, dlatego otrzymają ją klienci, którzy podpiszą umowę z Columbus jeszcze w tym roku.
Dodatkowo, Columbus uruchomił dziś specjalną infolinię, która jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-21:00, pod numerem telefonu 22 113 45 43, a konsultanci firmy udzielają szczegółowych informacji i porad w zakresie złożonych wniosków o dotacje, podpisanych umów oraz warunków uzyskania „Biletu do przyszłości”. Powstała również dedykowana strona internetowa, na której można zapoznać się ze szczegółami oferty: www.columbushome.pl.
– „Bilet do przyszłości” to pierwszy krok do większego konsumenckiego projektu Columbus, którego podstawą będzie nasz autorski marketplace. Szczegóły projektu zdradzimy już niebawem – podkreśla Dawid Zieliński.
Warto podkreślić, że Columbus nie pierwszy raz pomaga klientom, którzy nie zdążyli skorzystać z rządowych dotacji. Kilka lat temu, gdy zakończył się program „Prosument”, Spółka wprowadziła przełomowy „Abonament na Słońce”, umożliwiając klientom unikatową na rynku możliwość sfinansowania instalacji.