IF4 (IFUN4ALL) zakłada produkowanie do dwóch gier indie, wykorzystujących real-world data (element rozszerzonej rzeczywistości) rocznie, poinformował prezes Michał Mielcarek.
"Chcemy produkować rocznie do dwóch gier indie, wykorzystujących real-world data. Ten segment nie tylko rośnie, ale i oferuje coraz więcej możliwości wraz z rozwojem technologii. W 2017 r. zakładamy premierę 'Serial Cleaner' i kolejnego tytułu, nad którym obecnie trwają prace koncepcyjne" - powiedział Mielcarek na spotkaniu z dziennikarzami.
Wskazał, że spodziewa się sprzedaży kilkudziesięciu tys. sztuk Serial Cleaner. Firma prowadzi rozmowy z wydawcami, którzy mają stanowić wsparcie w sprzedaży na kluczowych rynkach światowych. Według słów prezesa, zakładany czas realizacji każdej z gier to ok. 10 miesięcy. Szacowany budżet produkcyjny to każdorazowo 1 mln zł.
"Skupiamy się na budowaniu wiodącej pozycji w segmencie real-world data i jednocześnie rozwijaniu związanych z tym technologii. Kwotę 1,7 mln zł z emisji przeznaczymy na Serial Cleaner, nowy tytuł, marketing i prace rozwojowe real-world data" - dodał Mielcarek.
W przypadku Red Game i Green Game, czyli pierwszych gier spółki wykorzystujących real-world data, planowane są promocje na głównych platformach, co ma przedłużyć ich monetyzację.
Ponadto spółka stara się o dofinansowanie z inicjatywy GameINN na rozwój technologii real-world data.
iFun4all to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2009 r. jako spółka córka Bloober Team. Od 2014 roku spółka tworzy gry z segmentu mid-core. Specjalizuje się w tworzeniu tytułów wykorzystujących "Real World-Data" - informacje ze świata rzeczywistego, które wpływają na rozgrywkę. Akcje spółki zadebiutowały dzisiaj na rynku NewConnect.