Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Ponad 30% spadek sprzedaży Grupy VRG w październiku

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w październiku 2020 r. równe około 52,8 mln zł czyli o 30,6% mniej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w październiku 2020 r. do około 27,8 mln zł, czyli o około -42,3% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 23,8 mln zł, o -22,2% mniej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2020 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 674,5 mln zł (-16,9% r/r). Za 395 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 259,5 mln zł jubilerski. To odpowiednio -22,2% i -5,1% w stosunku do okresu styczeń – październik 2019 r.

"VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w październiku 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 55,2% i była wyższa od marży osiągniętej w październiku 2019 roku o około 1,1 pp. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-październik 2020 wyniosła około 48,6% i była niższa o 3,0 pp. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec października 2020 r. równa 53 tys. m2 (-2,4% r/r).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus