QUB (QUBICGMS) podpisał z ALL IN! Games umowę współpracy wydawniczej w ramach której, spółka wesprze ALL IN! Games w promocji i dystrybucji 4 gier na konsoli Nintendo Switch w Ameryce Północnej, Europie i Japonii w okresie od 1 listopada 2020 roku do 31 stycznia 2021 roku. Spółki również przeprowadzą wspólne kampanie promocyjne w Ameryce, Europie i Japonii.
W zamian za świadczone usługi, QubicGames otrzyma wynagrodzenie w postaci części przychodów netto uzyskanych przez ALL IN! Games ze sprzedaży gier na konsoli Nintendo Switch w okresie obowiązywania umowy, tj. do końca stycznia 2021. QubicGames wspomoże dystrybucję i promocję tytułów Tools Up!, Metamorphosis, Little Racer oraz Red Wings: Aces of the Sky. W tym czasie spółki przeprowadzą wspólnie 3 kampanie promocyjne, które mają za zadanie zwielokrotnienie zysków.
- Wraz z ALL IN! Games będziemy realizować trzy kampanie w Ameryce, Europie i Australii: Black Friday the 13th, Christmas is a Party i New Year Sale oraz kampanie świąteczno-noworoczną w Japonii. Warunki umowy są dla obu stron korzystne i liczymy, że współpraca okaże się dużym sukcesem i będzie kontynuowana w przyszłości. - opowiada Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames. – W naszej ocenie gry ALL IN! Games mają bardzo duży potencjał sprzedażowy na konsoli Nintendo Switch i QubicGames zrobi wszystko, żeby pomóc ten potencjał urzeczywistnić.
- Postawiliśmy na najbardziej doświadczonego w Polsce wydawcę gier na konsolę Nintendo Switch, dlatego liczymy na dobre wyniki sprzedażowe. Tools Up!, Metamorphosis, Little Racer oraz Red Wings: Aces of the Sky bardzo dobrze wpisują się w specyfikę konsoli Nintendo Switch – dodaje Piotr Żygadło, Prezes Zarządu ALL IN! Games.
QubicGames zaczyna powoli ujawniać swoje plany w czwartym kwartale tego roku. W sobotę zadebiutowała gra Eyes: the Horror Game, która była prezentem spółki na Halloween dla graczy. Dwie kolejne gry zadebiutują na konsoli Nintendo Switch już 13. listopada, wraz z rozpoczęciem promocji QubicGames i ALL IN! Games – Black Friday the 13th. Będą to Zombie Blast Crew (autorstwa VVD (VIVID)) oraz Stencil Art (autorstwa Digital Melody). Oba tytuły będą dostępne na terenie Ameryki Północnej, Europy i Australii, a ich ceny wyniosą odpowiednio 9,99 EUR/USD oraz 3,99 EUR/USD.
Spółka kontynuuje również ekspansję na rynek japoński. Wśród gier, które zadebiutują jeszcze w tym roku w Kraju Kwitnącej Wiśni znajdzie się największa dotychczasowa premiera QubicGames - Dex. Cyberpunkowa gra spotkała się z ciepłym przyjęciem na Nintendo Switch w lipcu, kiedy została wydana na terenie Ameryki Północnej, Europy i Australii. Cena gry w Japonii została ustalona na poziomie 2.000 JPY. Przedsprzedaż Dex w Japonii rozpocznie się 12 listopada, a premiera będzie 19 listopada.
- Wybierając datę premiery gry Dex w Japonii, bardzo chcieliśmy ją wydać w dniu premiery Cyberpunk 2077 – 19 listopada, niestety nie udało nam się - żartuje Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames. – W naszej ocenie gra Dex ma ogromny potencjał na konsoli Nintendo Switch w Japonii i będzie tam dostępna na premierze w dość dużej przecenie, tak jak i w pozostałych regionach w ramach promocji Black Friday the 13th.
W najbliższych dniach spółka przekaże też dokładne informacje o grach, które zadebiutują w okresie świątecznym i noworocznym oraz opublikuje na stronie internetowej aktualny plan wydawniczy Spółki, który będzie aktualizowany przynajmniej raz w miesiącu. Zarząd spółki, nie chcąc nadużywać systemu informacyjnego ESPI, postanowił ograniczyć ilość publikowanych raportów nt. premier wydawanych gier, a dokładny plan wydawniczy będzie dostępny na oficjalnej stronie QubicGames nie później niż 13 listopada 2020 roku.