(...) Zarząd DTR (DIGITREE) poinformował o zamiarze opracowania nowej strategii rozwoju Grupy Kapitałowej, która ma zostać przyjęta do 31.01.2021 r. W ramach nowej strategii planowane jest szczegółowe przedstawienie przyszłych kierunków rozwoju Grupy oraz jej głównych celów strategicznych.
Prezes Digitree Group S.A., Rafał Zakrzewski skomentował tą decyzję następująco:
Dtychczas obowiązująca w Digitree Group strategia została przyjęta na okres od 2017 – 2019 roku wraz z perspektywą do 2021 roku. W tych kilku ostatnich latach bardzo się rozwinęliśmy jako organizacja, a zrealizowane przejęcia spółek przyniosły nam ogromny potencjał i pozwoliły na rozbudowę kompetencji, szczególnie tych dedykowanych branży e-commerce. Jeszcze w 2017 roku tylko kilkanaście procent przychodów Grupy pochodziło z działań dla tego segmentu, obecnie jest to już ponad 50 procent. Ponadto, intensywnie pracowaliśmy również nad integracją technologii i usług oferowanych przez całą organizację.
Zmieniamy się nie tylko my, ale cały rynek digital marketingu. Nastała więc naturalna potrzeba aktualizacji głównych celów strategicznych, nad którymi będziemy pracować w IV kwartale 2020 r. Nasze plany są oczywiste, będziemy skupiać się na efektywnym zaspokajaniu potrzeb klientów w różnych segmentach biznesowych, zarówno na poziomie zaawansowanych, wielopoziomowych wdrożeń, jak również wsparcia mniejszych klientów przy pomocy rozwiązań SaaS, które produktowo bazują na naszej szerokiej ekspertyzie pochodzącej z segmentu enterprise. Jednocześnie będziemy dążyć do podniesienia poziomu osiąganych przychodów i satysfakcjonującej rentowności Grupy. Szczegóły przedstawimy już wkrótce w nowej strategii naszej Grupy. – komentuje Rafał Zakrzewski, Prezes Zarządu Digitree Group S.A.