Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Dziś premiera Vampire: The Masqerade - Shadows of New York od Draw Distance

Udostępnij

Już dziś do sprzedaży trafi najnowszy autorski projekt DDI (DDISTANCE)Vampire: The Masqerade - Shadows of New York. Gra zadebiutuje jednocześnie na platformach PC (Windows, Linux), Mac oraz konsolach: PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch o godz. 19:00 czasu polskiego. Projekt będzie jednym z nielicznych tytułów z popularnej serii Vampire, opartej na licencji Paradox Interactive, który ukaże się w 2020 roku.

- Z wielką radością i satysfakcją oddamy dziś w ręce graczy efekt naszej wielomiesięcznej pracy. Jesteśmy bardzo dumni z efektu końcowego, jaki udało nam się osiągnąć. Vampire: The Masqerade - Shadows of New York zaprezentuje całkiem nowe postaci i miejsca. Duży nacisk położyliśmy m.in. na oryginalny soundtrack. W produkcji korzystaliśmy z doświadczeń, jakie zdobyliśmy podczas pracy nad poprzednią częścią, czyli Coteries of New York. Mam nadzieję, że ogromne zaangażowanie całego zespołu Draw Distance znajdzie odbicie w opiniach użytkowników – mówi Michał Mielcarek, prezes zarządu Draw Distance. – Gra będzie dostępna w sprzedaży w wersji PC oraz na konsole Sony, Microsoft i Nintendo o godz. 19:00 polskiego czasu. Jednoczesna premiera pozwoli nam zintensyfikować kampanię marketingową wokół tytułu, zapewni większe pokrycie w mediach growych oraz szerszy feedback od użytkowników, co jest dla nas niezwykle cenne – dodaje Mielcarek.

Shadows of New York opowiada historię członkini klanu Lasombra, którego członkowie dla własnego bezpieczeństwa dołączyli w szeregi swoich dawnych wrogów. Zadaniem gracza jest przeprowadzenie dochodzenia w sprawie okoliczności śmierci lidera Anarchów. Podjęte wybory będą miały wpływ na postać i w konsekwencji zadecydują o sposobie zakończenia gry. Jednocześnie z premierą gry, w sklepach Steam, GOG oraz wielu innych, wystartuje sprzedaż limitowanej edycji deluxe, na którą składa się artbook z materiałami graficznymi projektu oraz soundtrack z muzyką dostępną w grze.

- Podobnie jak w przypadku Koterii, wprowadzamy na rynek grę w edycji deluxe, czyli wzbogaconą o dodatkowe elementy. Z doświadczenia wiemy, że dla fanów serii takie dedykowane dodatki mają równie duże znaczenie, co sama gra – dodaje Mielcarek.

W grudniu 2019 roku tytuł z serii Vamipre, autorstwa Draw Distance – Koterie Nowego Jorku, zadebiutował na PC, a w kolejnych miesiącach także na wszystkich dostępnych konsolach. W dniu premiery w sklepie Steam gra zdobyła siódme miejsce na liście globalnych bestsellerów i w kilka dni odzyskała wszystkie koszty zainwestowane przez spółkę w jej produkcję oraz marketing. Obecnie projekt posiada 70 proc. pozytywnych opinii.

W sierpniu Draw Distance nawiązało współpracę z hiszpańską spółką Professional Publishing SPL, S.L., której brandem wydawniczym jest BadLand Publishing. W jej efekcie BadLand wprowadzi do sprzedaży ekskluzywną edycję pudełkową dwóch części z serii Vampire: The Masquerade, czyli Coteries of New York oraz Shadows of New York, autorstwa krakowskiej spółki. Fizyczne wydanie tytułów, wzbogacone o dodatkowe elementy kolekcjonerskie, powstanie w wersji na PlayStation 4, Nintendo Switch i PC.

Jeszcze w tym roku do sprzedaży miała trafić gra z serii Vampire od studia Hardsuit Labs - Bloodlines 2. Spółka ogłosiła niedawno, że premiera tego tytułu zostanie przesunięta na kolejny rok.

- W związku z informacją o opóźnieniach w premierze Bloodlines 2 spodziewamy się, że zainteresowanie naszym tytułem ze strony pasjonatów całej serii będzie jeszcze wyższe niż dotychczas. Nasza produkcja będzie w 2020r. jedną z nielicznych pozycji z rodziny „Wampira”. Z kolei przyszłoroczna premiera Bloodlines 2 pozwoli nam utrzymać zainteresowanie projektem i z pewnością będzie miała przełożenie na utrzymanie „świeżości” tytułu. To dla nas bardzo komfortowa sytuacja – mówi Michał Mielcarek.

W drugim kwartale br. Draw Distance wypracowało ponad 1,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. To dwukrotnie lepszy wynik w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Od marca do czerwca spółka osiągnęła niespełna 0,4 mln zł zysku netto.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus