Aplikacja mobilna CCC - jednej z największych sieci obuwniczych w Europie - po niespełna 1,5 roku od uruchomienia została pobrana przez klientów już ponad 2 miliony razy i ta społeczność przyrasta w tempie 5-10 tys. dziennie. Aplikacja jest już dostępna na sześciu rynkach - w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Austrii i na Węgrzech, a w planach jest jej wprowadzenie na dwa kolejne. Aplikacja otrzymuje wysokie oceny użytkowników - średnio 4,4 w sklepie Google Play i 4,7 w App Store.
Aplikacja CCC już teraz posiada szereg użytecznych i nowoczesnych funkcjonalności takich jak visual search (IOS i niebawem na Android), sprawdzenie dostępności produktów w sklepach stacjonarnych, dostęp do swojej karty Klubu CCC i możliwość do jego dołączenia. Zespół pracuje nad rozwojem kolejnych funkcji.
- Nasz omnichannelowy ekosystem sprzedaży zakłada postawienie w centrum klienta i bycie wszędzie tam gdzie ona czy on. W ostatnim miesiącu z naszej aplikacji skorzystało ponad 600 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy spędzają z marką więcej czasu (średnio o minutę dłużej niż na www podczas danej wizyty), otwierają ją 2x w tygodniu, mają z nami bardziej jakościową interakcję i są w nią bardziej zaangażowani. Jest to też droga do odmładzania bazy klientów CCC – aplikacja jest niezwykle popularna zwłaszcza wśród klientów w wieku 18-24 lat. - mówi Michał Pachnik, Head of Ecommerce Campaigns & Mobile APP w CCC.
W ubiegłorocznej edycji konkursu Ecommerce Awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej aplikacja CCC zwyciężyła w kategorii „Best on mobile”.
- Zespół nie zwalnia, a przyśpiesza rozwój aplikacji mobilnej. Chcemy, aby docelowo odpowiadała za ponad połowę sprzedaży z kanału mobilnego, była jednym z głównych okien do świata marek CCC i pierwszym punktem cyfrowego kontaktu Klientów z nami – uzupełnia Jakub Jasiński, Dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel CCC.