Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w lipcu 2020 r. równe około 82,5 mln zł czyli tyle samo, co w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w lipcu 2020 r. do około 48,6 mln zł, czyli o około -5% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 34,9 mln zł, o 10,8% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2020 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 457,5 mln zł (-19,7% r/r). Za 275,2 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 168,4 mln zł jubilerski. To odpowiednio -23,1% i -11,2% w stosunku do okresu styczeń – lipiec 2019 r.
„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lipcu 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 49,6% i była niższa od marży osiągniętej w lipcu 2019 roku o około 0,6 pp. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-lipiec 2020 wyniosła około 47,7% i była niższa o 3,6 pp. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec lipca 2020 r. równa 53,1 tys. m2.