SIM (SIMFABRIC), notowany na NewConnect wydawca i producent gier wideo z grupy PLW (PLAYWAY), w ciągu pierwszego dnia sprzedaży trzech gier ze swojego portfolio wydawniczego, odzyskał wszystkie koszty zainwestowane w porting i wydanie tytułów. Chodzi o Saboteur!, Saboteur II: Avenging Angel i Mad Age & This Guy, których premiery w wersji na konsolę PlayStation 4 odbyły się 31 lipca.
- Z satysfakcją informujemy, że wszystkie trzy gry - Saboteur!, Saboteur II: Avenging Angel i Mad Age & This Guy - od momentu pojawienia się w sklepie PlayStation Store, w ciągu jednego dnia, wygenerowały sprzedaż, która pokryła koszty związane z ich portowaniem i wydaniem na konsolę PlayStation 4. Gry zarabiają w podobnej skali jak wersje wydane na konsolę Nintendo Switch, gdzie łączna sprzedaż tych gier przekroczyła 300 tys. sztuk. – mówi Emil Leszczyński, przewodniczący Rady Nadzorczej SimFabric SA.
Saboteur! i Saboteur II: Avenging Angel to kultowe retro-skradanki znane z lat 80 autorstwa brytyjskiego twórcy Clive’a Townsenda. Mad Age & This Guy jest grą zręcznościową z elementami strategii i akcji. Projekt nawiązuje do takich przebojów jak Bomberman, Sokoban, czy Boulder Dash. Producentem tytułu w wersji na PC jest studio Atomic Wolf.
Tytuły dedykowane konsoli PlayStation 4 zadebiutowały 31 lipca br. na rynkach Europy, Australii, Afryki i Bliskiego Wschodu.
- Wyniki sprzedaży są dla nas satysfakcjonujące i pozwalają sądzić, że zaprezentowane pod koniec minionego tygodnia produkcje spodobały się graczom. Tak jak zapowiadaliśmy, planujemy również wydanie Saboteur!, Saboteur II: Avenging Angel i Mad Age & This Guy na konsole Xbox One oraz Xbox Series X, a także PlayStation 5, o czym informowaliśmy w jednym z bieżących raportów - mówi Julia Leszczyńska, prezes zarządu SimFabric.