Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Siergiej Kostevitch, Asbis: W samym czerwcu zanotowaliśmy o 9% wyższe przychody niż w czerwcu 2019 r.

Udostępnij

ASB (ASBIS), wiodący dystrybutor produktów IT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, oraz producent marek Prestigio, Canyon i Perenio, według wstępnych danych szacunkowych wypracował w czerwcu 2020 roku skonsolidowane przychody na poziomie ok. 168 mln USD, wobec 155 mln USD w czerwcu 2019 r., co oznacza wzrost o około 9%.

„Drugi kwartał tego bardzo trudnego roku był dla nas lepszy niż przed rokiem. W samym czerwcu zanotowaliśmy o 9% wyższe przychody niż w czerwcu 2019 roku. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych wyników, szczególnie biorąc pod uwagę bardzo trudną sytuację rynkową. Dowodzi to dojrzałości naszej organizacji oraz pomimo dużej skali działalności, umiejętności szybkiego reagowania na zmiany rynkowe. Po raz kolejny ASBIS udowodnił, że dzięki skutecznej strategii potrafi szybko dostosować się do rynku i wypracować dobre wyniki”  powiedział Siergiej Kostevitch, Dyrektor Generalny i Przewodniczący Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises Plc.

 „Już od dłuższego czasu mówimy, że branża technologiczna, w której działa ASBIS, będzie jednym z sektorów, na które kryzys będzie miał mniejszy wpływ z uwagi na duże zapotrzebowanie na systemy związane z kreowaniem, przesyłaniem i dzieleniem się informacjami. Wiele linii produktowych wykazało w II kwartale znaczące tempo wzrostu, dzięki czemu wyniki ASBIS przekroczyły nasze oczekiwania. Szczególnie rosnące były kategorie produktowe związane ze zdalną pracą oraz służące do rozbudowy systemów sieciowych” – dodał Siergiej Kostevitch, Dyrektor Generalny i Przewodniczący Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises Plc.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus