ARH (ARCHICOM) szacuje, że spółka zakończy bieżący rok z wynikiem z działalności operacyjnej przed opodatkowaniem na poziomie 170-190 mln zł.
"Ze wstępnych analiz wynika, że na naszym rodzimym, wrocławskim rynku osiągnęliśmy w drugim kwartale 2020 roku rekordowy, ponad 20% udział w sprzedaży nowych lokali. Za główne czynniki wpływające na ten sukces uznajemy szeroką ofertę lokali gotowych lub na finiszu realizacji oraz ugruntowany wizerunek marki. Klienci docenili również specjalny program: Tarczę Ochronną Archicomu, który istotnie podnosi komfort podejmowania ważnej decyzji o zakupie mieszkania w czasie Covidu" – dodaje Tomasz Ślęzak, Członek Zarządu Grupy w komunikacie prasowym
Dodano także, że cel sprzedaży lokali na 2020 r. to między 1 000, a 1 200 lokali. Natomiast przekazania mają wynieść od 1 400 do 1 600 lokali.