TAR (TARCZYNSKI) rozpoczął współpracę z Jeronimo Martins Polska (JMP) w zakresie dystrybucji swoich produktów, podała spółka. Prowadzi negocjacje z JMP w zakresie podpisania ramowej umowy o stałej współpracy.
"Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie maksymalnie 10 dni od jego otrzymania (w tym terminie nastąpi dostawa wszystkich produktów objętych zamówieniem do JMP)" – czytamy w komunikacie.
Jednocześnie spółka podała, że prowadzi negocjacje z JMP w zakresie podpisania ramowej umowy o stałej współpracy, obejmującej dostawy do wszystkich centrów logistycznych JMP produktów przygotowanych indywidualnie do dystrybucji przez JMP.
"Uzasadnieniem publikacji raportu jest przewidywanie zarządu emitenta, że nawiązanie współpracy z JMP może otworzyć nowy znaczący kanał dystrybucji produktów emitenta, który może w przyszłości generować istotny udział w sprzedaży produktów emitenta, co z kolei może wpłynąć na wynik finansowy emitenta" – podano również.
Tarczyński jest wiodącym producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, oferującym produkty pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck. Grupa produkuje ok. 500 wyrobów mięsno-wędliniarskich. Strategicznym obszarem działalności jest segment produktów premium. Spółka zadebiutowała na rynku głównym warszawskiej giełdy w czerwcu 2013 r.