Działająca na rynku gier wideo spółka SIM (SIMFABRIC) rozszerza współpracę z Microsoft Corporation z siedzibą w Redmond w stanie Waszyngton. Na mocy zawartego przez firmy aneksu do umowy projekty SimFabric mogą być wydawane na Xbox Series X, a także na wszelkie pozostałe generacje konsol Xbox. Spółka nabyła także możliwość korzystania z usług Streamingu i technologii xCloud. Jednocześnie studio prowadzi rozmowy z kolejnym międzynarodowym partnerem znanym w branży gier wideo. Celem rozmów jest zawarcie umowy, która umożliwi wydanie przez globalnego partnera jednej z gier należących do portfolio SimFabric.
- Zawarty przez SimFabric aneks do umowy z Microsoft Corporation jest kontynuacją rozwoju współpracy między naszymi firmami. Zyskaliśmy dodatkowo możliwość wydawania naszych gier na konsole Xbox One oraz Xbox Series X. W nadchodzącym kwartale planuje wydać sześć tytułów dedykowanych platformie Microsoftu. Wszystkie będą kompatybilne z nadchodzącą konsolą Xbox Series X. – informuje Julia Leszczyńska, prezes SimFabric SA.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Jednocześnie zarząd SimFabric prowadzi negocjacje z kolejnym międzynarodowym partnerem, jednym z największych wydawców gier komputerowych na świecie. Umowa dotyczy wydanie przez globalnego partnera gry z portfolio SimFabric.
- Prowadzimy rozmowy z dużą i znaną firmą w branży gier wideo. Planowany termin zakończenia negocjacji ustaliliśmy na termin 30 lipca br. Informacja o zawarciu prawnie wiążącej umowy lub o zakończeniu negocjacji w inny sposób, zostanie przez nas przekazana za pośrednictwem raportu bieżącego. – informuje Emil Leszczyński, przewodniczący Rady Nadzorczej SimFabric.
W maju spółka zawarła największy w swojej historii kontrakt warty 8 mln zł z koncernem Koch Media GmbH. Znany na świecie producent i dystrybutor gier, filmów i oprogramowania zajmie się wydaniem, sprzedażą i marketingiem dwóch tytułów spółki w wersji na PC oraz konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 i Xbox One. Umowa z Koch Media obejmuje również plany wydania tytułów ustalonych przez spółki na konsole nowej generacji: PlayStation 5 oraz Xbox Series X, a także opracowanie do nich dodatków. – Dziś mogę zdradzić, ze chodzi o nasze dwa projekty z największymi budżetami w historii spółki. Szczegóły zostaną ogłoszone przy okazji uruchamiania światowej kampanii promocyjnej i marketingowej przez koncern Koch Media GmbH – mówi Emil Leszczyński.
Premiery gier w wersji na komputery PC oraz konsole planowane są w 2021 roku.