Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Vivid Games rozszerza współpracę z QubicGames

Udostępnij

QUB (QUBICGMS) przeportuje i wyda na Nintendo Switch kolejne cztery tytuły VVD (VIVID). Spółki postanowiły również przygotować dodatek DLC  do świetnie sprzedającego się Pocket Mini Golf. Z kolei na 8 maja wyznaczono datę premiery na Nintendo Switch gry Gravity Rider Zero, która wcześniej cieszyła się wielkim powodzeniem wśród graczy w wersji Free2Play. Wersje mobilne na iOS i Android zostały pobrane łącznie ponad 15 milionów razy.

Aneks do umowy o współpracy między QubicGames a Vivid Games obejmuje cztery gry: Juice Farm, Animal Hotel Manager, Gear for Heroes oraz Zombie Blast Crew. – Dotychczasowe wyniki naszej współpracy są bardzo zadowalające, dlatego tym bardziej cieszę się, że możemy rozszerzyć ją o kolejne tytuły. Wszystkie powinny ukazać się jeszcze w bieżącym roku.- komentuje Remigiusz Kościelny, CEO Vivid Games.

Dotychczas QubicGames wydał trzy gry studia Vivid Games. Tytuły zostały łącznie pobrane prawie 300 000 razy. Do końca 2020 roku na rynku powinno pojawić się co najmniej kolejnych 10 produkcji, m.in. Gravity Rider Zero, Mayhem Combat, Real Boxing 2 czy Calm Colors. – Mamy już potwierdzoną przez Nintendo datę premiery Gravity Rider Zero. Trafi ona na Switcha w cenie 6.99 EUR/USD 8 maja. Wiążemy z tym tytułem duże nadzieje. Liczymy, że co najmniej powtórzy sukces Pocket Mini Golf - mówi Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames.

Przypomnijmy, że w ciągu miesiąca od premiery w Ameryce Północnej i Europie, sprzedaż gry Pocket Mini Golf na konsoli Nintendo Switch przekroczyła 115.000 kopii, a na dzień dzisiejszy wynosi już ponad 135.000 sztuk. Gra na licencji Vivid Games jest dotychczas najszybciej sprzedającym się tytułem wydanym przez QubicGames na platformie Nintendo Switch, a przychody ze sprzedaży gry przekroczyły 14-krotność poniesionych kosztów produkcji gry w wersji na platformę Nintendo. Obecnie spółka kończy prace nad japońską wersją gry oraz rozpoczęła prace nad dodatkową zawartością w postaci płatnego DLC. Pozwoli to na dalszą monetyzację tytułu. - W przeciągu roku od premiery sprzedaż Pocket Mini Golf na platformie Nintendo Switch powinna osiągnąć ponad 500.000 sztuk, czyli ponad dwa razy więcej niż jakikolwiek tytuł QubicGames uzyskał w pierwszych 12 miesiącach sprzedaży do tej pory. W połączeniu z płatnym DLC daje to bardzo duży potencjał przychodowy przy niewielkich kosztach dalszego rozwoju projektu. - podkreśla Jakub Pieczykolan.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus