DVL (DEVELIA) wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, wprowadziła możliwość spotkań online z doradcami oraz zdalnego podpisywania umów rezerwacyjnych. Nowe rozwiązania już są dostępne.
- W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie naszych klientów i pracowników, w obecnej sytuacji chcemy udostępnić jak najwięcej usług i funkcjonalności online. Naszym celem jest, żeby takie spotkanie online w formie wideorozmowy było jak najbardziej zbliżone do tradycyjnego spotkania w biurze sprzedaży mieszkań, a także żeby sam proces był maksymalnie prosty, również dla tych osób, które nie są biegłe w korzystaniu z nowych technologii. Z uwagi na bardzo pozytywny odzew pierwszych klientów, powyższe rozwiązania planujemy wprowadzić na stałe do przyjętej polityki sprzedaży – mówi Mirosław Kujawski, członek zarządu Develii.
Klient będzie mógł połączyć się z doradcą w celu wideorozmowy poprzez udostępniony w mailu link. Podczas spotkania online doradca będzie mógł udostępnić klientowi swój pulpit, co umożliwi wygodne omówienie rzutu mieszkania czy planu zagospodarowania.
Develia umożliwiła klientom także podpisanie umowy rezerwacyjnej online. Klient będzie potwierdzał zapoznanie się z umową i akceptację jej warunków mailowo.
Dodatkowo, wrocławski deweloper wydłużył okres obowiązywania umowy rezerwacyjnej do dwóch miesięcy. Dotychczas była podpisywana maksymalnie na dwa tygodnie.