Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Wzrost w e-commerce na rozpoczęcie roku w TIM-ie

Udostępnij

Szacowane przychody TIM SA ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły po pierwszym miesiącu 2020 r. ponad 69 mln zł, wobec 63,6 mln zł w styczniu 2019 r. (+8,6% rdr.), z czego ponad 76,4% wygenerował kanał e-commerce (73,7% w styczniu 2019 r.).

- Rok 2020 r. rozpoczęliśmy od istotnego wzrostu przychodów, przede wszystkim dzięki zwiększonej sprzedaży w kanale e-commerce (wzrost 12,5% r/r). Cieszę się, że kanał na który kładziemy największy nacisk i jest fundamentem naszego modelu biznesowego, już od początku roku rośnie tak dynamicznie. Warto także podkreślić, że przychody w styczniu 2020 r. były aż o 14 procent wyższe niż w grudniu 2019 r. To już trzeci kolejny taki styczeń w którym obroty przekroczyły poziom z grudnia roku poprzedzającego - dlatego pozytywnie patrzymy na kolejne miesiące – komentuje Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM