Wstępne wyniki sprzedaży EAT (AMREST) wyniosły w IV kwartale 2019 r. 529 mln EUR i były o 19,4% wyższe niż w analogicznym kwartale 2018 r. Sprzedaż liczona w walutach lokalnych wzrosła w tym okresie o 18,4%.
„Poza rozwojem organicznym na dynamikę sprzedaży Grupy w Q4 2019 pozytywnie wpłynęła konsolidacja wyników niedawno przejętej sieci restauracji Sushi Shop. Z wyłączeniem sprzedaży tego biznesu przychody Grupy w Q4 2019 wzrosły o 17,1%”– czytamy w komunikacie
Największą poprawę przychodów odnotowano w dywizji Rosja, gdzie sprzedaż była o 26,3% wyższa niż przed rokiem i wyniosła niemal 55,7 mln EUR. Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w dywizji Europy Zachodniej przychody w EUR wzrosły o odpowiednio 18,7% r/r i 17,3% r/r.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus