Gaming Factory, producent i wydawca gier na PC i konsole zapowiedział nowy tytuł w swoim portfolio. W IV kwartale 2020 roku spółka wyda Hotel Afterlife. Produkcja autorstwa Alrauna Studio w pierwszej kolejności trafi do sprzedaży w wersji na komputery stacjonarne. Docelowo będzie także dostępna na Nintendo Switch oraz pozostałe konsole. W tegorocznych planach wydawniczych Gaming Factory znajdują się też m.in. komiksowa strzelanka Chains of Fury, produkcja FoodBall, łącząca w sobie grę sportową i wyścigi samochodowe oraz związany z tematyką bitewną World War 2 – Bunker Simulator.
- Hotel Afterlife połączy w sobie rozbudowane elementy strategiczno-ekonomiczne i sporo czarnego humoru. Tytuł szczególnie mocno powinien przypaść do gustu graczom ceniącym sobie gry w stylu Two Point Hospital, Dungeon Keeper, Hotel Giant czy Prison Architect – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory. – Model rozwoju naszej spółki zakłada produkcję własnych tytułów oraz wydawanie kilku gier rocznie. Konsekwentnie staramy się realizować tę strategię. Rozwijamy gry o zróżnicowanej tematyce, od symulatorów, poprzez tycoon, horror i builder - dodaje.
W Hotelu Afterlife gracz wcieli się w managera zlokalizowanego w piekielnych zaświatach nietypowego hotelu. Miejsce to będzie rządziło się niestandardowymi zasadami. Zamiast opiekować się i przychylać nieba klientom, gracz otrzyma zadanie odpowiedniego ugoszczenia grzeszników.
- Hotel Afterlife to nie sześciogwiazdkowy hotel pełen luksusów, ale miejsce bardzo specyficzne. To swego rodzaju oczyszczalnia grzesznych dusz. W tym świecie walutą nie będą dolary, jeny, euro czy kryptowaluty, ale po prostu grzechy. Nasza gra zapewni wiele możliwości i pozwoli na uwolnienie kreatywnego potencjału graczy. Rozgrywka będzie koncentrować się na budowaniu, personalizacji oczyszczania dusz oraz różnych elementach ekonomicznych. Nie zabraknie też niejednoznacznego humoru na dobrym poziomie i odniesień do popkultury czy polityki – mówi Michał Stonawski, game designer w Alrauna Studio.
Nowy tycoon pozwoli na budowę hotelu od podstaw, włącznie z zaplanowaniem poszczególnych pomieszczeń i pięter. Od gracza także zależeć będzie wybór i umiejscowienie atrakcji. Zadania obejmą również zarządzanie kosiarzami i personelem oraz podejmowanie decyzji o charakterze architektonicznym i finansowym. Tytuł dostępny będzie w wersji dla jednego gracza.
- Grę niewątpliwie urozmaici rozbudowana kampania z dziewięcioma piekielnymi mapami, wzorowana na kręgach piekielnych z Boskiej komedii Dantego Alighieri. Przygotowany zostanie także tryb swobodnej rozgrywki. Wzbogacenie tytułu o dodatki oparte na mitologiach i kulturach z całego świata niewątpliwie uatrakcyjni tę produkcję – mówi Mateusz Adamkiewicz.
W drugiej połowie roku z portfolio wydawniczego Gaming Factory, oprócz zapowiedzianej właśnie gry Hotel Afterlife, do sprzedaży trafią m.in. Chains of Fury – komiksowa strzelanka w stylu retro, produkcja FoodBall, łącząca w sobie grę sportową i wyścigi samochodowe oraz związany z tematyką bitewną World War 2 – Bunker Simulator.
Hotel Afterlife – główne cechy:
- piekielny tycoon,
- oczyszczanie grzesznych dusz,
- kampania oparta na dziewięciu kręgach piekielnych Dantego,
- dużo czarnego humoru,
- zróżnicowane narzędzia tortur,
- zarządzanie personelem i kosiarzami,
- rankingi online.