Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2016 roku przez GK LPP wyniosły ok. 495 mln zł i były wyższe o ok. 15% r/r, podała spółka.
"Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 45% i była o ok. 8 pkt proc. niższa od marży zrealizowanej w sierpniu roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - sierpień 2016 roku wyniosła 3 707 mln zł i wzrosła o ok. 17% r/r, podano także.
Przychody ze sprzedaży internetowej w sierpniu 2016 wyniosły ok. 10,1 mln zł i były wyższe o ok. 130% r/r. Narastająco w okresie styczeń - sierpień 2016 r. sprzedaż internetowa wyniosła ok. 88 mln zł i była wyższa o ok. 103% r/r.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec sierpnia wyniosła ok. 876 tys. m2 i była większa o ok. 12% r/r.
LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.