CIG (CIGAMES) podało, że od premiery, która miała miejsce 22 listopada 2019 grę Sniper Ghost Warrior Contracts zakupiło przeszło 250 tys. graczy. Dane dotyczą zarówno sprzedaży w postaci fizycznych nośników jak i cyfrowej.
„Sprzedaż przez pierwsze 7 tygodni od premiery utrzymywała się na zadawalającym poziomie w porównaniu do SGW3, którego sprzedaż była znacząco niższa z każdym tygodniem od premiery tej gry. Zarząd Spółki jest przekonany, że najnowszy SGW Contracts będzie generował istotne dla Spółki przychody przynajmniej w latach 2020 i 2021. Odbiór najnowszej odsłony gry SGW Contracts w tym jej sprzedaż pokazały, że w opinii zarządu nowa strategia Spółki jest właściwa i daje istotną szansę na dalszy rozwój grupy kapitałowej w oparciu o nią” – czytamy w komunikacie
W komunikacie dodano, że spółka wznowiła pracę nad roboczym tytułem Tactical Shooter 2, który będzie kontynuacją w serii Sniper Ghost Warrior. Premiera tej gry możliwa jest jeszcze w 2020 roku.